Thursday, May 8, 2008

::Di Tagged Oleh Leed::

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
• iphone
• holiday mengelilingi donia
• wardrobe serta pakaian yg hebat
• penthouse
• penjagaan diri percuma whole life

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu:
• nk tunggu det sendiri mmg takde maknenye
• bukan seorang pengumpul duet yg tegar
• mak bapak bukan kaye sgt
• aku high mentenen
• permintaan aku hargenye juta-juta kali gande drpd gaji aku

5 impresi terhadap orang yang diminati:
• suke berjenake
• tak kesah berdebat dengan aku
• boleh merepek-kerepeks yg hebat
• mengambil berat dengan care yang tidak obvious
• gelak yg besh

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda:
• mengikat perut semate-mate untuk memberi hadiah hp mahal kepade mak & bapak

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju):
• kereta
• hp
• kasut tinggi yang memberi gambaran kaki aku sangat canteq *opppss
• mentol
• MAC

Apakah perkara yang paling dibenci
• Tidak mengikut arahan
• tidak pandai menguruskan masa
• suke tukar plan last menet
• org yg rase die jerk yg betul
• org tak mengangkat talipon

5 Orang yang yang mahu anda tag
• bAdd
• Aie
• Yayang
• Dia
• Along

0 comments: