Wednesday, May 7, 2008

::Streamyx Bengong::

dh ok..dh sehat..malas nk pikir..aku tipon like nothing happen...marah? emo? cam takde ler plak..wahhh..takde ker teteh..muahahahha..tp as i said last nite...bopreng aku ker pown yg aku nk emo cam nk mati tue..

ari nie aku pening pale..pagi aku kat Jln Ampang ofc..panas n takde internet takde masalah kat aku..tp aku menunggu dokumen penting drpd seorang oficmate...yg agak melewatkan perjalanan pekerjaan aku ari nie...pas dapat dat doc..aku bergegas ke Maybank KLCC...baldi fool selame hampir sejam aku tunggu jadi batu kat situ..t officer tue sign document tue tak sampai 10 menet pown...dem...

then aku gegas plak ke hartamas...lunch..gelak2 sket..aku gegas ker pos office bangsar...settle doc to uitm shah alam n perak about da practical staff..aku gegas lak ke tm sbb da FARKING STREAMYX still takde update...bengang giler aku...nie dh da 3rd trip aku ke sane..sialla weh...seb bek ari nie tunggu tak lame...ade lah dalm 20 menet jerk compared to yesterday was nearly sejam setengah...sial kan...mengong..

aku masuk jerk..sampai jerk turn aku..mamat kat kaunter tue dh senyum2 sbb die yg handle kes streamyx aku nie in da 1st place..sampai die kasik la hp no die suh aku cll if nk tanye update about da streamyx...aku garang ke?

lalallalala...nie aku dh ngantuk..mau semayang n titun....

2 comments:

DiaHarris said...

hey babe!! lama menyepi? bz bangat sehh gie situ sana sini ;)

biler nak cucuk langit sesama? ker dah pencen? heheheee....

biler nak jumpa lagi ni? kuar gie makan ker...

Dark @ng3L said...

huhuhuh..i cam malas nk gie cucuk bintang..
kalo nk gie mkn ok jerk..