Friday, May 16, 2008

::Sawang::

lame gaks blog aku nie bersawang..aku sgtler sibuk di opis..dengan kejadian2 yang tak diingini lagi..aku rase orang tersalah anggap..aku yang menipu bg pihak orang lain tp aku jugak yang kene..takpelah..let just keep the story to myself..malas nk elaborate..Bak kate beberape org rakan.. lantak dorang..i dun care actually if othr people misinterpret me..it's their own choice.

Esok Insya Allah our family akan ke PD..sgt syiok woo...jap agi lunch time aku nk merayau ke Cats Whiskers..ngehhee..nk carik sunglasses n leggings..aku malas nk pakai jeans..nk pakai leggings jerk..dah ler takleh pakai bikini..almaklumler..aktiviti kekeluargaan kan..nfehehehe

My life lately nothing interesting..Mmg bebetul gie keje n blk keje jerk..malas bersosial..malas nk jmpe org..i dun know why..but may be i do know why..kenape aku malas nk kenal orang..

1. korang kate nk kenal aku tp..ape masalah korang yg br kenal tetibe nk bg statement rumah korang line clear la..nk pegi pakai boxer la..ape masalah orang nie sebenarnye
2. korang nk ayat aku..tp tanye aku cane korang nk ayat aku..ape punye mental la nie weh...
3. Orang yang kejap muncul kejap ilang..Ape salah aku la babi..ape yang aku buat yg kejap ko nk ckp ngan aku..kejap ko takmo ckp ngan aku..
4. kate kawan..tp apsal ko nk sibuk kalo aku kuar mlm..apsal sibuk kalo aku tak reply msg ko..
5. Kenape br sehari kenal dh suruh mms gambar..sibuk tanye aku ade webcam ker tak..?ape nie..tak paham pliss..
6. sibuk2 bg statement "malam jumaat"..pahal la orang cani...bile bab main..ingat jerk mlm jumaat tue..tp bile time bace yassin..ingat tak pasal mlm jumaat..?

atas sebab2 di atas ler menyebabkan aku mlas nk kenal org..takyah ler sibuk2 tanye knape aku takde bf..takde special someone..sbb aku rase byk desperado n hopeless guy out there..

ish dh terjadi entri marah plak aku nie..aku mmg tgh penuh kemarahan skang nie..agaknye sbb minggu dpn nk period kot..ngehehehhe...a lot of things happened yg mengundang kepade kesakitan jiwa..tp aku yg malas nk layan..tp kejadian2 yg menimpa membuatkan aku lebih menghargai rakan2 rapat seperti Shidot..Teteh..Aie..Badd..

klakar pulak bile aku fikir2 blk..yg rapat ngan aku sume baik2..dengan bertudungnye..dengan bukan kaki clubbing..tak amik drugs n tak minum..yg aku nie..ngehehhe...siap kalo gie konsert n korang nampak seorang pompuan seksi abis dgn bra top n khakis pants n sorang lagi bertudung ala makcik-makcik...itulah aku n shidot..kami sgt kontra tp kami sgt close juga...ngehehehe..kami mmg pelik..yelah..bak kte shidot...yg nampak poyot ko..bukan poyot aku..so ske ati lah ko nak pakai ape kan..ngehehhe..

dh dh..aku nk kembali membuat keje..ngehehhe..

4 comments:

Hazmin said...

kenape ni sis..lain je posting kali ni?bad news ke?hope u ok..

Dark @ng3L said...

mane de bad news..
ngehhehe

Along said...

kalo mencarut kat org2 neh da kire wajib da pun..haha~~

Dark @ng3L said...

along..
ituler pasal..
sgt marah hookeeeyy