Tuesday, April 15, 2008

::Photostat A3::

semalam petang aku dikejutkan *takdelah terkejut sgt pown sebenarnye...Technical Manager call ckp borang nk wat PM kat BTM takde n tanye aku for da copy..Tanye bos aku..dh tentu-tentu bos aku suh Technical Manager tue yg usahakan..tp aku dh tau dh..sebelum aku tanye bek aku survey dulu kat mane leh print A3..skali bAdd ckp kat Melawati tue boleh..N kalo tak leh mmg aku serang die kat opis mintak tolong print kan..ngehehhe..alah...5 kiping jerk...

So after Maghrib aku gie Melawati..Skali bile sampai kat traffic light Giant tue..aku mengigil-gigil..because of tis..tetibe cam rase rindu nye...siang tadi cll adik die takdelaks menggegel-gegel..elok jerk borak ngan adik pasal nk print A3 tue...God I miss Hellmy his adik...Adiknye sangat ku sayang yg bersungguh-sungguh..Sanggup nie backing adik die nk mati time berchenta dulu..ngeheheh...knape aku menggegel-gegel? Refer to this
*para 3 & 4

time kat traffic light tue aku dh berpeluh..tak tau nape..even tho dh lame tak masuk melawati..I can still remember the turutan of the traffic light..punyelah dulu tiap2 hari n sometimes 2-3 kali sehari ulang-alik melawati..tetibe aku jadi paranoid..cane tetibe die kat dlm kedai yg same..aku nk wat per..?

padehal bile pegi tue..takde ape pown..takde terserempak ke ape ke..hhmm..prasaan aku..why I'm feeling like tis...? Cos I know deep inside my heart I still care bout him. But takpelah..Mmg aku yg dump die..standard la..time tue nk bebas kan..aku tak menyesal cos if I dun dump him...Aku tak kenal all my experience in life..Aku maseh still pikir takde orang jahat kat mesia nie..orang takkan nk aniaya kite kat club or di tgh kota..Naive tak aku...More like bangang ekceli..

tp skang..aku maseh sayang n windu..takpelah...hadap jerk...bukan susah pown..

0 comments: