Tuesday, April 15, 2008

::Jiwangness Mode::

I wrote tis on 14/04/2008 at 1.15am..saje jerk godik2 nk jiwang....straight from my heart yg saiko ini...

::Aku yang mencari::Dia masih menghantui::Kenangan tetap menggamit diri::Aku halangi diri daripada terus jatuh::Langsung menyekat air mata tumpah lagi::Kini aku bertanya, apa yang dicari::Belum puaskah menggenggam kesedihan::Tiadakah lagi sekelumit kasihan pada sang hati::Yang baru kini ingin sembuh kembali::Dia yang dicari kini menghilang lagi::Gembira yang datang untuk seketika::Hanya untuk menghiburkan hati yang masih merangkul rindu::Kembali pergi entah ke mana::Meninggalkan diri terus sepi::

knape ntah aku mlm tue...tetibe jd bangang sampai jiwang gini...takpe takpe kawa-kawan..takyah tapik aku...ini adalah untuk org yg sms nye ditunggu oleh aku...tp aku ok jerk..lantak lah...bak kate bAdd..kene jual mahal..tp kalo pasni takmo jual langsung leh tak bAdd..tp..boleeyyy ker makcik Diella oooiii...???

Usaha tangga kejayaan bak kate dinding-dinding mural kat skolah...muahahahha

0 comments: