Tuesday, April 15, 2008

::Anak somalia::

semalam i went to ampang Waterfront agaiiinnn..hadeh..mak n bapak aku leh jadik maskot ler..ya rabbi celupar mulut..nghehehehe...Makanler kat tak salah aku name kedai tue Blue Zone kot..tetibe die nk try sbb kedai tue penah masuk Jln-jln Carik Makan. So kat sane my dad ordered Ice Blended Mango & Fried Hor Fun, My mum with her Hot Plate Yee Mee & Watermelon Juice, n yours truly wit fried golden mushroom, dry curry mee & Ice lemon tea..Bengong aa cane nk kuwus weehhh...ngehehhe..

btw mase time order tue I specifically ckp takmo vege..ye saye mmg tak mkn kebanyakkan sayur..n aku tau dlm dish tue akan ade taugeh yg sgt byk..lagilah haram masuk dlm badan aku kan..potong stim kang aku nk makan..

Aku dh ler tengah lapa giler..memule tue tetibe sampai fries..rupenye die tersilap goreng..boleeeyyy..Aku diam agi..Padehal aku dah berasap-asap kelaparan nie..skali bile tibe dish aku yg mmg drpd jauh bile die br kuar drpd dapur tue aku dh siap pegang fork n spoon..Penuh taugeh hookeeeyyy....marahnye aku..kalo aku tak kebuluran sgt..aku gelak2 jerk sbb leh asingkan..

tp bile dh asingkan..mule ler aku dengan muke tensen, anginnye, bengangnye..mengalihkan sayur tue...mak aku tolong same sbb tensen tgk aku yg temperamental nie..sampai bapak aku diam jerk mkn sbb kang berckp ngan aku..aku wat derk jerk...adelah dlm 15 menet aku asingkan sayur n dlm mase 5 menet aku habiskan mee tue..

nampak sgt aku cam anak somalia kan smlm..???? Ngehehehe..lepas tue barulah boleh berborak seperti biase dan makan bersame-same itu fried golden mushroom itu..nghehehehehe...i likkeeeeeyyyy....lalalal..

smlm ape angin aku ntah..dlm kete aku siap dh tido n sambung plak kat bilik mak aku sampailer kol 12 mlm...kol 12 mak aku suh semayang dulu..pastu layan die borak jap..pastu..tak bbllleeehhh tahan weh...mata cek nie macam ada gam la....ngehehehehe

3 comments:

Anonymous said...

aku dahla lapar dengar ko tulis pasal makan iksh sedapnye!!

Dark @ng3L said...

lalalala....haruslah org gumut cam aku nie suke mkn kan..ngehhehehe....

kalo ade sesi mkn2 jgn lupe ajak aku..

Diana Ishak said...

aku dah pandai makan sayur skang, togeh salah satunya, tapi kalau makan kat warung or restaurant aku tetap asingkan sayur lelebih lagi togeh sebab dia tak buang bontot and sangat la rawnya togeh beliau itu.