Tuesday, August 2, 2011

Semalam yang Gatal

Ape kene ntah aku ni tajuk entri camni plak sejak 2 menjak puasa nieh. Al-kisahnye semalam..aku nie seksaited lebih sebabnye mak ajis nak masak kari ketam. Waahh..aku sengsiang dah berangan pasal ketam ketam ketam..ibarat daripada jam 3 mak ajis bitau die nak masak ketam tu. daripada jam 3 lah aku dah ternampak nampak ketam tu melambai aku di depan mata.

Apabila time buka puasa menjelma..ketam itu ku letakkan di dalam pinggan. lalu ku kopek isinya..sekaliiiiiii..isinye lembik. Apabila isinye lembik..itu tandanya apa kawan kawan? Tandanya ketam itu sudah lama..Adoih..apabila sudah lama..maknenye alergik aku akan samekommmmmmmmmmmmmm...tapi ku tarah jua isi seketul tu..

hamik ko..2-3 suap je aku dah rasa kegatalan menjelma..tekak, badan, telinge semuanya gatal. Ini tak boleh jadi ni. Lepas je mkn seketul tu..tak mkn lagi sebab putus sudah selera..aku trus makan ubat ..solat dan terbaring..gatal weh..tgh layan alergik gatal tu..lapa le plak..turun le ke bawah mkn roti ngan serunding.

Lepas je ngapngapngap roti tu..aku trus pengsan sampai kol 3.30 pagi..dah sudah..kol 3.30 pagi terkelip kelip mata takleh tido blk.demla..jdnye skang aku ngantok ya hamat okkk...huhuhuh..sampai terlajak la tido pagi td nk dekat kol 8.15..muahahahha...

ok dh..korang g sambung buat keje..aku nak kemas meja yang maha sepah ini..wahahahaha

0 comments: