Monday, July 4, 2011

Diella vs Bang Bil

wahhh...boleh kau tajuk kontroversi begini. Alkisahnye bermula since Maharaja Lawak ari tu. Aku memang chenta sama Nabil. Nak nak plak bile dh menang seratuslimeplohribu..pergghhlagi lah buat gua chenta sama itu Nabil.

Pagi tadi bersembang dengan sedare mare di Twitter..FB dan juge talipon. Dan yg bergayut nye dgn mama kepade anak kecik tomei aku tu. Actually tengah berciter tentang seorang kazen. Skali ade ke die suh aku bebetol gie carik Nabil tu dan ngorat. wahh..malu mak okkk...dan die suh letak gambo bersame ape kah persamaannye..oklah..atas permintaan awak, saye letak lah ye..


ok fine aku tau bab persamaannye adalah telinge..

diam korangggggggggggggg..hahah..actually start aku chenta dengan Nabil ni sejak aku pernah nampak die dengan bebudak skaters tgh lepak kat Gardens (ke ape kebende name tempat makan tu) dekat The Curve. Die tak hensem weh..tapi kan..dressing die wat gua cair dowhhhh..kene plak lelawak die yg chomel..and aku penah bace reporter interview Irma Hasmie dulu pasal Nabil. Irma kate Nabil adalah orang yg manje..awww...mak sookaaa okkk.

alah..alangkan Tomok leh kawen pompuan umo 5 tahun lebih tua..inikan plak baru 2 tahun je beza..okle tu kan..hahahah..

ok sekian sesi berangan untuk hari ini..

P/s woi orang gemok yg aku sayang..ko tau tak aku sayang ko? tak tau? mampos aaaa...tak eran..

0 comments: