Friday, May 27, 2011

Schedulled Post, Pre Post, Postpaid, Pre paid

woi..ape da kau merepek ni saitoonnnnnn........sebenarnye by the time post ni keluaq, aku dah keluaq KL dah pon. Seksilap dah keluaq Mesia. Tapi tadaklah jauh mana pon. Nek bas jaa..eh...cop apsal aku salah negeri nieh. Mementang nak menghala ke belah utara. Teghiuh loghat pon terlajak jauh nun..padahai tengah mesia ja negeri tumpah darahku ponn..wakakka

ok back to da future. Ok fine hari ni aku banyak merepek. Pasti sebab overdose Fettucine Carbonara semalam. Gile kentang weh kekenyangan semalam. Kalau time dinner takpe jugak ini jam 12 tengah malam aku habiskan pasta tersebut. Gile full lalu tido dengan lena. Mane ade orang kenyang tido tak lena. Tol tak?

diella...............!!! Focus Focus !!! *sambil petik petik jari depan muka sendiri. Ok aku actually nak pegi holiday bersama sedara mara sejagat. Walaupon ramai geng seangkatan tak dapat menghadirkan diri seperti ada agenda percutian lain di masa akan datang, cuti tadak, menonton konsert dan sebagainya..opsss..ngehhehe..Lame dah family tak buat outing sebegini. So even though aku tau daripada awal yang geng seangkatan ramai tidak dapat menghadirkan diri tapi aku fedulik hapeee...janji beramai ramai..makk sookaaaa okkkeenggg

Pesanan kepada yang tinggal di Bandaraya Kuala Lumpur dan sewaktu dengannya..dok KL bebaik. awak jangan buli anak saye tu terok terok sebab kang kalo saye datang umah awak die buli saye pulak. dan kepada awak yang lain tu selamat tengok konsert elok elok. eh tengok konsert maneleh elok elok ye tak..tak feel la kan. sile tengok dengan semangat lupa daratan yang hebat skali ye.

Yang berada nun jauh di sana..ai baru baca blog yu..anything you want to tell me yang..? but probably aku dah cll ko pon sbb aku cadang nk cll ko lepas aku balik keje nieh. kepada yang baru menyambut hari lahir selamat mencari aktiviti yang tidak membosankan di hujung minggu ya..

dan kepada yang lain lain..ingat pesan mak mak kite kekecik dulu..

"do not follow other people who offers sweets, candy and chocolates as you will be harm and expose yourself to danger"

Pesanan khidmat masyarakat ini adalah daripada si comel gemok yang tak ada tulang belakang. Sekian terima kasih.

0 comments: