Wednesday, May 18, 2011

Salah Siapa

lagi sekali aku dilanda masalah apabila aku dah taip panjang panjang tetibe aku rasa aku perlu menjaga sensitiviti ramai pihak yang membuatkan aku terus delete the whole entry. Aku ni orangnya emosi tak stabil. Bila aku dikelilingi orang yang drama, emosi aku menjadi tak tentu hala.

Hanya beberapa orang je yang boleh buat emosi aku stabil. Kalau tak stabil pon sebab aku terlebih happy atau terlebih mengada. Salah seorang nye adalah Shidot. Kalau dengan yayang selalu juge tak stabil sebab aku terlalu protektif dekat die. Kalo korang rase aku mengarot, Teacher Teh ni lagi merepek mengarot tahap dewa weh. Macam kalo die sedih..aku pun macam nak sedih jugak. Mungkin sebab her past relationship buat aku over protektif kot. Die punye daya kesabaran kalo sayang orang lagi hebat drpd aku wooo...jd mcm aku tamau die sedih..jd bile die sedih..aku yang over mikirkan sentap dan sedih die sampai aku yang tak stabil. Dengan shidot selalu je emosi aku stabil sbb kamon la..she's with me since I was 4-5 years old. Lame weh..eh ke die yang emosi salu tak stabil layan aku..wakakkaka

Aku ni orang nya sangat menjiwai watak..Kalau kawan sedih, sakit hati..aku pun same. Sampai aku yang kadang kadang over the limit. Tapi ade juga kawan yang susah je carik aku. Bile die kusut mule nak tuduh aku yang bukan bukan. aneh bukan? Kalau rasa akulah segala punca masalah dalam diri kau..tak payah kawan dengan aku kan senang. Asal pasangan ko ade affair..tau rahsia kau ..semua kau rasa aku. kalau macam ni we might as well be strangers. Rite? No?

banyak orang dh nasihat..ramai dah pesan. Tapi ok fine aku yang degil. nak wat cemane..kepala batu besar juga ada duduk. Dah dah aku nak siapkan keje ni. Motivasi ke tempat kerja merudum lagi.

0 comments: