Monday, April 4, 2011

Cuba lagi dan lagi

asl la iman aku tak kuat sangat lately ni. Puasa tak terganti..Nak bace yassin seminggu skali pun dah susah. Adoih..stress ngan diri sendiri. Dengan berat badan tak turun turun ni. Aku pun tatau apsal. Makannye tidak..tapi berat badan naik. APekah itu..Ye aku tau laaa..tak cukup tido jawapannye.. Badan aku adalah sangat aneh. Kalau tak cukup tido memang berat badan naik..Kelakar kan..

I'm going away this weekend. Hopefully boleh menrecover ape yang patut. Insya Allah..Tuhan dah tulis segala nya..Aku ni siapa untuk menidakkan segala ketentuan Dia..Betul tak?

Dah la..nak sambung memanaskan badan..ofc aku ni dah macam dok dalam peti Ais kat Cold Storage KLCC tu dah..sejuk ya amat..

2 comments:

Teh said...

yayang...
i balek kl and as weekend ni...
tak sempat juga nak berjumpa dengan u..
sampai bila weekend getaway tu?
harap2 u tak itam..

muahahahha...

kalo hitam jugak pon ok, sama laa kaler dengan bofren...

Dark @ng3L said...

yang..
to set da record straight..i'm single again..susah nak carik orang yg ready to commit dan accept kasih sayang aku yang sangat banyak nieh..

kalo itam pown..ade je org nak..iaitu..kau..shidot..kau...shidot..shidot..dan juge ko..wakakaka..

oppss...i'm fine..all i can say..even tho abg dobi lied to me..he's a good fren a good listener tho..dan penyabar orangnye..

petang smlm aku msg..die tak reply..aku meroyan..pastu die reply simple je.."wuts wit all d negative tots? I xde kredit la tadi.."

wakakakakka..trus mak malu ok...seb bek die paham mak tgh jiwa kaco tauuuuu