Wednesday, December 22, 2010

siaran tergendala

yes...for a few days aku macam sangat busy..with Shidot's wedding preparation..Office xmas dinner preparation..omg mak pancit ok..siap last weekend tiada sesi dansa..I need my sesi dansa to exercise..adoiii..

Ok fine aku still hutang wedding entri my yayang and my bestest fren..but itu kene karang..dan kepala aku takleh berpikir sekarang..sebabnye i just realize something..

Aku ade seorang ex boyfriend..dulu aku sangat sangat sangat sayang..*eh bukan sume ex bopreng ko pun ko sayang ke cik diella oiii..aku tau die sayang jugka kat aku..something happen..die tinggalkan aku lepas 3 jam die call kata nak jumpa aku..lepas daripada tu..dengar nama dia pown aku benci..memang benci sangat lah..if die call pon ade je statement die yang aku pusing yg boleh buat aku bergaduh dengan die..but we are still in talking terms laa..sbb aku akan end call dgn bagi alasan "oklah wak..saya ada keje ni"

until tis month aku ade call atas beberapa hal..someone close to me is going out with his friend..being a protective friend..aku perlu investigate la kan..kengkawan die pown bukannye leh pakai kebanyakkan nye..dan someone close to me pown lebih kurang jugak la kan..so time tgh investigate ni..ade lah jumpe..

2 nights ago..die amik aku kat area office..and aku teman dia makan..at dat moment..aku rasa selesa..macam pieces fit together..aku tak tau cane nak cakap..but to be back together with him it's totally impossible cos i know his lifestyle...soo not good..n he's seeing someone pon..

so..i just realize dat..my hatred is actually me missing him..dats da truth..da only truth..shhhhhh...

0 comments: