Monday, December 27, 2010

Long Weekeng

yesza..last week Jumaat offie aku tutup..sempena xmas ari sabtu..die tarik cuti tu ke hari Jumaat. wawawawaw..n Khamis malam tu kitorang ade Christmas Dinner kat WIP Bangsar..tu lain entri lah ye..sbb aku sedang menunggu gegambaran..

Jumaat..mak ajis dah booking nak renew passport..nak pegi Sri Rampai..jam 9 baru terhegeh sampai TCI..jam 10 baru aku sampai..bile aku sampai nombor yg tengah panggil is 113+...bile aku sumbit form n die kasik no aku 1198..aku dah macam..osmaisgods..tapi aku agak mesti agak cepat sebab abg depan aku tu tanye siap lepas jumaat ke..akak tu jawab..ni sebelom Jumaat dah boleh siap..

Jadi aku agak lega la kan..n nombor bergerak agak pantas la jugak kan..by 11.15 aku n mak dh siap bayar..so melepak la kami di kedai mamak sementare nak nunggu sejam passport tu siap..sempat blasah megi goreng extra pedas takmo sayur...memule sampai sungguhla pucat rupe paras megi itu...sekali bile makannnnnnnnnnnnnn..

OSMAISGOS....sedap hokengggg...dahla letak cili api byk2 gile babis nak hampos..dh jadik megi goreng cili padi takmo sayur..*eh cili padi tu sayur kan..wawawawaw...

dlm kol 12 masuk skali tgk no collect passport dh jauh ke depan..rupenye pasport kami berdua telah selamat siapppp..cis..lepas collect mak ajis bodek pegi jasko..sebabnye..aku ade seekor adik empat kaki..yang kegemarannye sekarang adalah sotong gula..alah..yg leh beli pakai timbang tu..over kan adik aku itu..macam mintak kene lempang..tp disebabkan aku salu jugak curik sotong die..maka kite layankan sajork..

habes ni pusing sejasko sebab karang nak tgk lovely lace..nak tgk gift shop la..sbb nak carik jam santek letak kat dapor..ujung2 tak beli juge sebab nak rembat jam kat bilik aku..cis..amik la mak..tak kesah pown..sambil die beli sotong..aku beli mekkonel untuk seisi keluarga..kata Prosperity dah kuar lame kan..blom makan2 lagi..tapi untuk pak ajis kite beli 2 jenis burger sebabnye die suke prosperity..tp sedang sakit perut..jadinye belikan die Fish Fillet dan juge prosperity sebab takot die teringin..n just as expected..mmg teringin pown..

lepas makan..harus mengambil watak ular sawa ye..sbb malam mau jimbaan..kate xmas eve kan..haruslah dansa dansa..seminggu tak dansa..kaki krem..ok tak masuk akal stetmen inieh..

bangun tidur trus zas ke Tesco..sebabnye ingin membeli sedikit barangan..lalu terjebak untuk wash n blow..tp kecivaisan sungguh sebabnye...awek tu tak reti blow curl..kesabaran jelah aku...dah la bayar extra sebab nak blow curl..on the way balik nak bersiap aku sanggulkan terus rambut aku...

bersiap ala kadar lalu zas pule ke tempat kejadian..tp...osmaisgas sekali lagi..jalan jem seperti harammmmmmmmmmmmmm...letih weh..along yang daripada usj pown dah sampai dulu daripada aku..civais sungguhlaa...jem yg bergerak sket sket seperti siput..adoyaiii...letih la aku..

sampai terus jimbaan..dan..enjoyed my nite..sangat sangat..wink wink..walaupun ending kurang best..tp proven saham masih tinggi kalau ade je yang ketuk tingkap kereta kasik name card..ok fine its lame..but all girls suke dingorat kan..

but as usual..yang berani nak ngorat aku sume non-muslim ye..time kasih..

0 comments: