Monday, November 1, 2010

ok aku stress

ok..sebab stress maybe pade koran tak seberape..tapi pade aku sangat stress ok...sebabnye..

BERAT AKU DAH 52KG..


perasaan ingin mengeluarkan semua vocab carutan yang ada...arrggghhh..ok maybe pade korang..ala baru 52 kilo nk kecoh pompuan giler nie...hello..untuk orang yang belom berkahwin..tadek anak dan pendek macam aku ni..ianya adalah amat berat ok..sebabnye sebelom puasa da other day..berat elok jerk 45kilo..

ok..itu disebabkan makan hati lalu turun 6kg dalam masa seminggu..tp tak kira..nak berat 45kilo jugak...aduh..makneny kene turun lagi 7kg kan..? sangat stressful di situ sebab 7kilo itu sangat banyak ok..ok mogok tamau makan sampai tahun depan..yeah rite diella...

ok fine salah aku sendiri..sebabnye bile aku happy memang aku suke makan..sedih je tak makan makan..aku punye badannye equation senang je

kurus = baru lepas kene tinggal
gemok = sedang gumbira

okkkkkkk..before anyone buat assumption bukan bukan..saye tiada bf ye..saya hanya ada kawan..wakaaaka...kawan yang aku dengar cakap nye..walaupun menyakitkan ati kengkadang..haahahahha..

patutla semalam terjadi konversasi ini dengan seorang kawan yang lain:

eh..i ingat nak gie curve la after tis
wat for?
i nak beli cupcake..*senyum
ah? fattening..

ok...ko nak cakap aku dah gemok upenye...fine..oklah..baeklah misi diet bermule dan jgn lupe I punye Grey's Anatomy punye DVD okkk...

cerita lain
semalam aku mimpi exbopreng yang tinggalkan aku sampai aku turun berat 6kilo itu..termenung aku kejap bile bangun tido tadi..sbb mimpi itu sangat mengganggu jiwa..tp kite kene berpegang mimpi hanyal mainan tidur dan syaiton...tu byk sangat berjumpe setan sabtu lepas..tu yang die ikot blk dalam mimpi aku kotttt...hahahahahha

cerita lain lagi
semalam aku makan kat petaling street..bersama rakan..dah la makan banyak..air sampai 2 gelas..lepas tu bile hantar makan kt bf die..bleh plak dorang suh abeskan sushi yang ado..mampos weh..tue yang gatal gedik timbang pagi tadi..lalu terase diri temok ya hamat..


dan sekarang sedang melihat carta diet according t blood type...gambatte diellaaaa!!!!!

0 comments: