Monday, November 29, 2010

Kenangan Di Aloq Staq

Sesape yang dalam FB aku will definitely know that I was in Alor Star for last weekend. Yayangku kawen..gambar aku baru upload sket kat FB sebab letih ok nak upload satu satu through BB..semalam nak trf gambar amik mase lame..

pagi ni baru sedar yang rupenye sebab gambar besar sangat..so petang ni jelah aku upload kan sume..

alhamdullilah kendurinye berjalan dengan lancar..pengantin yang tak macam pengantin..sebabnye? Pengantin pompuan dok berkejar sane sini untuk beli barang sehari sebelum majlis. Hari majlis ni sebuklah nak tengok orang ramai ke tak yang datang..salam orang sampai keluar daripada bilik pengantin. Dalam masjid selamba panggil adik die kuat kuat..

Macam-macamlah bende yang berlaku..but dat's my yayang..bukan nye die kire..nasib baik laki pown same..takkan gambar macam amik gambar kelas. Tak paham maksud aku..Cube korang tengok macammana budak lelaki amik gambar kelas. Macam tu lah die..Seronok tengok diorang..

Gambar nenantilah aku tepek ye..

Tapi inilah killer heels aku untuk wedding itu..

Killer Heels from Nose
santek kan? tak mahal..tak sampai seratus pown..Nose dah banyak kasut cecantik dan tak mahal..boleh aku blasah hari2 g keje dan juge berjoget..aku beli kasut memang berbaloi weh...itulah kasut keje..itulah dancing shoes..dan itulah juga kasut pegi majlis..pakailah sampai jahanam..

Jadi hadiahkanlah saya kasut..konfem berbaloi..hahahhaahha

eh tadi nak cerita wedding..ni cerita kasut..takpelah..hilang fokus seketika..

jadinye..untuk korang yang tak pegi wedding Teteh..nnt aku post gambar okeng...tgklah di FB..

0 comments: