Wednesday, November 3, 2010

Assumption

Topik kite pada hari ini adalah anggapan orang lain terhadap kite..ewahhh..macam kasik talk pule ye..

Semalam aku berborak dengan yayang aku..berbincang mengenai rakan lelaki..boyfriend..ex boyfriend dan sebagainya. die baru ingin memberi cadangan kat aku..aku dah potong dah cakap die..sbb aku tau ape yang die nak cakap..aku tau ape yang die nak nasihat...kalau dihabiskan ayat die..ayat die akan berbunyi begini..

"ko carik salah tempat kot..kalau yang ko jumpe kat club mmg la takleh pakai weh"

tp disebabkan aku dh tau ape yang nak disampaikan..aku terus potong...

itu lah silapnye semua orang kat luar sana...tak semestinya aku mempunyai kegemaran menari..jadi semua perhubungan tak jadi aku semuanya lelaki yang aku kenal kat kelab malam..salah..memang salah..perhubungan tak jadi aku semuanya bukan aku kenal kat kelab malam..rasa nya dah tiga tahun aku tak keluar dengan lelaki aku kenal dekat kelab malam..

kite mulekan dengan tahun 2007..hamek kau..

Mr. J..yang ini agak famous dikalangan kawan kawan aku yang kuat bahan..aku kenal J melalui seorang teman..actually he's my ex bf friend..jumpe balik setelah die tolong aku carikkan something yang aku nak..break off sbb die jenis suke maki yang halau balik..lepas cll balik nangis2..die sayang aku..tapi suke melemparkan kata kesat..kesat seperti..

"ko balik sekarang ... aku takmo tengok muke ko lagi"

salah aku ke kalau aku tinggalkan orang begini..

Mr. B..ok..yang ni kakak sepupu aku yang introducekan..tak hensem..bukan Malaysian pown..ok fine ini salah aku sebab aku ingat die baik dengan aku je...rupenye die memang baik dengan semua perempuan..dan die tak cakap pon dengan aku yang die dah ade gf..*ok yang ni aku meroyan agak lame gak..

A.R.Z..ni sakit jugak..sebab die childhood fren..alasan die suruh aku carik perempuan lain sbb die nk kawen dalam masa 2 bulan dan nak bawak aku ke UK dan duduk kat sane..ape kau gilak....menangis mak aku hokengg....ni sakit sbb kire macam i hilang kawan drpd kecik dan kekasih..

Mr. A..ini ex ofismate kat cyberjaya..ok yang ini lame..yang ini sampai macam dah nak tunang dh..tp byk gile dugaan..ex gf saiko..mak die tak suke aku..yang ini paling senang aku jaga..walaupun kadang kadang menyakitkan ati..ni lah satu satunye manusia yang aku tak kesah kalo die xmsg or cll sepanjang hari..sebabnye sebelom die bakal xmsg n xcll..die akan msg.."sy nak men game nie"..gamers tegar nieh..break off? aku yang mintak..sbb aku tak boleh masuk dgn mak die..takkan aku nak suh die buang mak die kot..gile ko..

Mr. R..ni kawan lame..hah..ini lagi kes sakit..ayat manis memule..sayang aku macam nak mati..kalo aku reply lambat cll bagai..lepas 6 month..die takot ngan komitmen..break off dgn aku..tp hari2 msg cakap i need..i miss..bile aku tanye ape die nak sebenarnye..die cakap die takmo kawen tp die nk aku jadi gf die sampai mati..watdehel...jgn nak american sangat weh....

Mr. M..ini manusia berjaya membuatkan aku hilang 6 kg lepas die tinggalkan aku..ini dirampas oleh pompuan yang die kenal kat fb..aku kenal die since umo aku 15 tahun agi..aku memang suke die..tapi mase skolah aku bercinta ngan member die..dalam umo 20 tahun aku ade jumpe die balik..pastu MIA..mmg perangai MIA die nie sampai ke tua..sampai skang aku troma weh..

sekarang..? i'm seeing someone la..kenal time bukak puasa aritu..member atas member..tapi ape yang aku boleh simpulkan ..

lelaki..awl awl je beriya..bile aku message tak balas..message lagi..tanye dh tido ke..wish gudnite bagai..skang? kalo aku tak reply..mampos tak msg dh..awl2..hari2 ni jumpe aku..hari yang plan takmo jumpe aku pown..tetibe je sampai nk jumpe juge..awl2..leh je lepak lelame..skang mampos ko bz manjang..

kesimpulan seterusnya..nothing last forever..ok fine la aku masih trauma dengan Mr. M kot..so aku rase sume je akan hilang dan tinggalkan aku..

so..sesape yang rase aku yang salah kenal orang kat club..korang tu yang salah...aku tak kenal pon mangkuk2 ni kat club..letih sebenarnye bile ati dah pecah bebanyak kali nieh..korang ingat aku suke relationship kekejap ni..letih ok..aku letih sangat sangat..dah la...letih menaip

0 comments: