Friday, November 26, 2010

aktiviti semalam dan hari ini:

  1. 2 liter habis diminum sebelum lunch time
  2. lunch makan..dinner pon makan..
  3. paling lewat jam 10 mlm dah tido
 sehat kan hidup aku sekarang?

tapi hari ini....bakal puyuh puyuh..sebabnye

  • Habis waktu pejabat..bergegas ke saloon rambut..rambut sudah panjang dan bercabang tak hengat..civais..
  • Sesudah bikin rambut..pulang ke rumah mak untuk packing..nak sumbatkan kasut pengantin lagi..nak sumbat kasut aku lagi..
  • Lepas dinner or maybe 10+ aku nak balik umah sewa..nak amik baju and kasut..takkan nak naik kapal pakai heels kan...kenelah pakai flat..flat yang berjenis sket kat umah sane..hhahahaha...
  • Lepas tu..malas lah aku nak cakap..wakakakakaka...
Semoga aku tabah menghadapi jem balik karang..seb bek aku nak gie saloon dekat ngan Tesco Ampang tu..Murah je..sebab last minute..so aku malas nak gi jejauh yang bakal menjahanamkan duit aku dengan lebih lagi..wakakakakkaka

0 comments: