Thursday, October 7, 2010

Muka Buku Aku

aku baru tau rupanya even when people dun comment on your status in facebook it doesn't mean that they are not wondering about it. ramai yang concern dan ramai yang tertanya..

ya rabbi....koranggggggggggggggggggggggg..tu sume lirik lagu aku laaaaaaaa...aku gie karaoke...astagfirullahalazim...boleh tak tanye kalau tak tau..jangan wat assumption je..but thanks for your concern anyway..

aku tak jiwa kacau pown..tapi nak buat cemane kalau suare aku sedap nyanyi lagu lagu sentap dan jiwa loookaaaa...paaaaaaaaaangggggggggggggg....ko hengat sedap sore ko diella..*adeorangsukesukicakapakutonedeaf* dem yuh!

aku tak jiwa kacau..sumpah tidak..hati aku kan dah pecah bulan July aritu..mane ade hati lagi dh untuk aku jiwa kacau..jiwa bunga bungakah? ok im not gonna elaborate on that...so i appreciated ur concern..thanks korang..sayang jugak korang kat aku kan..hahahahhaha..

dah nak sambung nyanyi..

"aku ingin engkau slalu....hadir dan temani...di setiap langkah yang meyakini ku..kau tercipta untukku...woowoooooooo"

terus feeling Pasha nyanyi depan muke aku..eh Pasha?

0 comments: