Wednesday, September 1, 2010

bz mode on

oh shoot...sungguh la bz..weken memang out nk update blog sbbnye aku bz menjadi tokeh kuih. hahhahha...and it also doesn't help that my grandmother jatuh bilik air sunday. nasib baik on sunday tu kitorang buat kuih yang senang..and time tu kitorang sefamily sedang bersorpingan di metrojaya BB..actually aku ngan pak ajis..mak ajis tukang bayar kasut aku..wawawawawaw....hahahaah

other than that nothing much la..just bawak mak aku round mid valley..sbb die nk carik balang kuih yang die beli last year..tp stock dh abes..dan aku sempat rembat 2 long dress from ENVEE..apa kau gilak nk suh mak ajis bayo short dress sleveeless or tube dress pe kejadah untuk raya..mampos aku..kalo bukan musim raya die no hal..muahahaah..mak aku rock..

semalam berbuka di hospital bersame makcik makcik aku..saje melawat nenek aku..da operation is on Saturday..actually supposedly tadi..tp disebabkan die amik ubat for blood thinning tu..so dorang kene stopkan ubat tu dulu..baru leh operate..hhuhuhuh....takot ok...she's already 90..

byk nk sembang..tp masa suntuk sangat..hopefully esok aku boleh update dengan tenang..aku baru cuti isnin satu hari..tp issue nye berlambak lambak..kang yang laptop..kang yang battery laptop..kang dengan software..baik korang serapkan terus aku dalam IT..kan senang..huhuhhuh...ni pulak sharp 4.30petang aku nk pulang..amik kete dan bergegas ke Curve..mau dating sama satu kakak chomel..lama sudah tidak jumpa itu kakak laaaa...

sesambil kat curve tu..aku kene bank in duit kutu n duit korset..pastu time gaji nilah eye liner nk abes..mcm nk beli liquid balik la..hahahha..gedik pompuan ini...

kondisi hati? ntah...nntlah aku update pasal tu..sbb kengkadang aku pown tak sure ape yang aku rasa..

0 comments: