Tuesday, August 24, 2010

seorang aku

aku ni orangnya aneh...kadang kadang kasar..kadang kadang manja..bile kasar..kasarnye ya hamat..bile manja..masya allah..kalah kanak kanak kecik..

sifat buruk aku banyak..panas baran..itu sangat sangat lah tak bleh ditolong..degil..kalau aku kate yang itu aku mau..aku nak jugak..ikot suke ati aku nak wat ape pown..ok ini perangai buruk only child aku rase..garang..sbb aku takboleh tolerate nonsense

so aku tatau la ape yang ko nampak kat aku yang senget nie yang ko nak jugak jugak..nak kate aku cantik..? tadek lah cantik mane kalau dibandingkan ngan kawan2 ko yang cun..nak kate aku berbudi bahase..aku saje je extreme kasar since da 1st day we met..

tp kalau nak jugak..aku tatau nak cakap ape lah weh..sbb kalo nak ikot..aku pon dah addicted dh nie..demit la..

p/s: kalau dah suke mmg extra kasar sbb mau kaverline maaaaa...mampossssssssssssssssss

2 comments:

Teh said...

apekah maksudnye p/s:.... itu.. tak faham la yayang

Dark @ng3L said...

yang..

kire cam ai dah suke..tapi tamau ngaku..so bile bercakap ngan orang tersebut akan extra kasar sbb tamau kantoi sebenarnye ai sodah sookaaaaa