Friday, August 13, 2010

Letih weh letih

aku rase minggu pertama poasa ni aku akan pancet sepancet pancetnye..make it the whole month..last year time kat ofc lame n before that pown aku memang bawak kete..kene plak ofc lame pulang jam empat petang..memang sedap la kan..ini aku gie keje naik lrt..

pegi tu tak terase sangat sebab aku naik kete ngan adik aku sampai ampang park..from ampang park its only one station to klcc. tp yang sakitnye bile petang la. sebabnye memang da whole journey naik lrt. nak jalan cepat cepat from ofc to lrt station. nak beratur lagi. nak menahan orang yang berebut lagi.

actually boleh je macam nak mintak tolong orang amik kat ofc. tapi bulan puasa kan..macam kesian pulak. lagipun i know that when i ask a favour from that person macam die rase aku ni gf die and he'll expect something from me. tu yang aku malas tu. hahhaahhaha...lagipun motif nak mintak tolong anta kat umah je. kang nak berbuka skali la..ape lah..ntah la..i can feel that he wants something from me but i still can't figure it out..*actually boleh agak sebenarnye..tapi aku masih nak berperasangka baik terhadap kawan aku nieh

anyway..smlm aku sempat sampai damansara jam 6 petang dan sempat la tido 30 menet sebelum jam 7mlm..hhhaahaha...lauk berbuka agak meriah sebab ade rendang udang and ketam. tapi yang tak bestnye tak jadi amik peti ais kat umah member aku sebab van tak ada. jadinye aku bergegas ke pavillion nak beli makanan sahur...


presenting...my sahurrrrrrrrrrrrrrrrrrr







inilah lauk sahur saye..actually i want fatal attraction and on cloud 9 & fatal attraction. tapi apakan daya..dah sampai pown jam 9mlm..konsep dah abes..so i just haf to settle with Green Velvet (Sempena bulan puasa) and and Othello..Othello lebih kurang fatal attraction..cake yang same just with creamy vanilla frosting..

sampai umah kol 9.30 trus tibai green velvet..dan othello selamat aku sahurkan jam 11 mlm..hahahaha...jam 3 bangun hanya minum vitagen itu sahaja..hahahha..bestkan sahur aku..

arini repeat lagi cupcake..sbb nye aku udah berjanjian dengan mama sitenitkusayang nak bawak cupcake..so i was thinking of Fatal Attraction (Againnnnnnnnnnnnnnnnnn), Blueberry Crumble and Red Velvet. Oh chentaaaa....makanya...bagi korang korang yang bising kate aku kurus sangat....


sudah puaskah ati korang aku makan banyak skang niehhhhhhhhhhhhhhh...??????

0 comments: