Monday, July 19, 2010

Something to be happy about

apekah apekah..? orang nak masuk minang? Jangan harap..kalau perangai menghilangkan diri masih ada. Berat badan aku turun la weh..46.3kg to be exact. aku tak surelah samada jiwa kacau atau sebab aku baru makan jamu..

jamu ape aku makan...??


ha....jamu inilah..jamu anak dara namenye..ape jamu nie leh wat..?
Khasiat Jamu Anak Dara
  1. Mengkhusus kepada system haid tidak teratur.
  2. Dapat membantu membuang lemak
  3. Meringankan badan
  4. Menjadikan badan terasa segar
  5. Melawaskan.
  6. Masalah senggugut
  7. Masalah keputihan
  8. Muka berjerawat dan kusam
  9. Masalah banyak angin dlm badan
  10. Masalah toksik dlm badan
so far aku pakai oklah kan...so aku tatau lah berat badan aku turun sebab jamu ni or sbb ati salu sakit..aku nie pown bukannye boleh..asl sedih..jiwa kaco..berat mesti turun kaw kaw punye..

as for kebaikan lain jamu ni yang aku prasan is white head aku senang keluar..angin memang senang la nak keluarkan..as sume orang sedia maklum..badan aku ni memang degil sket nk kluarkan angin..sbbnye tatau lah..agaknye sbb orangnye degil..jadi menyangkit kat angin dlm badan pown jadik degil..

aku raselahhhhhhhhhhhhhh...

tak mahal pown jamu nieh..RM45 jer sebotol..ade 60 kapsul..nak beli pown senang jerk..cam aku beli kat Tesco Ampang..alah..dekat cart yang jual2 jamu tu..care makan pown senang..2 bijik before makan pagi n malam..tp aku makan tadeklah tekun sgt pown..sbbnye..acik kan pelupeeee....ngaahahaha...

umo nk masuk 3series ni mmg begini..wakakkakakk...

jadinye..kalo korang rase nak try jamu nie..gielah beli...tp utk yang dh kawen..die ade juge jamu mak dara..


jamu nie byk beno khasiatnye..jadinye korang kenelah bace sendiri ye..malas pule aku nk taip kat sini..hahaahha..memang dasar pemalas kannnnn...

jadi kalo sesape nk try lose weight or just simple nk kemaskan badan..trylah jamu nie...eh apsal aku rase cam dh lari topik drpd berat badan dh kurus pegi ke jamu plak niehhhhh..tak fokus cik diella nieh..arrgghhhh....


dh dh...selamat melakukan keje keje anda di pagi hari..sbbnye keje aku dh settle..wakakakkaka...settle melayan orang orang annoying di ofc ini...

0 comments: