Monday, May 17, 2010

Yayang saye

ok..hari ini adalah hari mendedicate entry untuk rakan-rakan sejagat..this one goes to my Yayang...

Sebenarnye nak wat entry nie dah lama..tapi ai bz lah lately nieh..


yang..you've received enough crap from him..eh..die bace blog aku tak..? eh pegilah mampossssssss...

ok..start balik ye..you've received enough crap from him..secare langsung dan secara tak langsung..ish tetibe macam byk bende pulak takleh cakap kat sini..sbbnye orang tau yu sape...sbb ai hanye ade satu yayang saje...adeehh...


gi mana ya....


canilah yangggg....sile kuatkan semangat anda..kalu hati aku nie penah berkecai..hati ko tu lepas berderai kene pijak pijak lagi...kene pijak with action and words...sakit tu yang...aku tatau la hang beli bandage cap apa yang leh tahan sampai cani..hang beli kat siam kaaa?

people wil say its wrong they way you want to make urself happy rite now...ethically..its wrong..ye..niat tak menghalalkan cara..but aku faham..been there..done that..but just be careful kay..jangan sampai susah tau...


aku nk suh ko jalan2 tenangkan fikiran..ape je pown yang ade..hang sembang jelah ngan ikan ikan..udang ka..sotong ka...ketam kaa...jangan pi lemaihkan diri dalam laut udah..


nnt cuti kite pelotpelot...i hope u r ok over there..deal one day at a time..isu hati dan perasaan susah kite nk predict...susah kite nk tahan...kalo boleh ctrl + alt + del idop lebih senang aku rase...but it doesnt exist...sooooooooooo........



sile kuatkan semangat...pape call...msg..ke pape jelah...

salah sayang tiom tiom pelot pelot...iloveyoubebehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2 comments:

shazanateh said...

dear love,

the incident only happened once. and i really hope itu tidak berulang. mmg cari mampos aku jika begitu. aha?

niat tidak menghalalkan cara and i learnt my lesson.

thanks kerana sentiasa bersama aku walaupun kita terpisah beribu batu. thanks kerana selalu bagi aku kekuatan dan semangat. selalu membuatkan aku rasa masih ada yang sayang...

i love u too much.

Dark @ng3L said...

yang..
leh tak smlm bile aku bace komen kat hp aku..aku nk nangis...

we've gone thru a lot..Allah belom nak kasik kite yang satu itu..

sabar dan doa je okk..

pelotpelotlagii

n of cos i love u too damn much