Thursday, April 29, 2010

Morning earthlings

seorang perempuan telah menuang air ke dalam cawan daripada botol air tetapi tidak minum daripada gelas tersebut. Sebaliknya dia minum daripada botol air tersebut. Apekah kesimpulannya?

Aku demammmmmmmmmmmmmmmmmm....jadinye bertambah sakai...hahaha..

ni bukan stok demam panas yang macam rupe nk mati tue...nie panas dalam..badan terase lemah..mate panas...berair..kalo dpt tgk sakit aku pown drpd mate aku jerk cam sayu jerk...wakakkaak...

tolong tolong tolong..aku tamau demam..aku tamau sakit.sabtu semakin dekat..tolong aku...

knape kalo konsert solo pasti aku demam..aku ingat lagi konsert Sheila On 7 kat Bukit Jalil jugak..aku memang sedang demam yang sangat terok..tp adakah aku membatalkan utk pergi ke konsert itu..?

memang tidaklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku gagah jua ke konsert itu..melompat seperti biase..sakai sawan tidak tinggal di rumah..ku bawa skali ke bukit jalil..

jadinye..kalo demam lagi untuk konsert ungu nie..aku redah jugaaaaaaaa..pedulik hapa aku..janji aku dapat bertentang mata dengan pasha..

demit..it reminds me of new clothes..hahaha..macam pasha tu nak prasan jerk kewujudan aku kat situ kan..tp aku fedulik hape...aku perlu cantik cantik ke Bukit Jalil..arrgghhhh...stress stress..

skang ni byk pule list wayang yang nak ditengok..meh kite tgk aku tengok sape..

p/s: dot...semerah cinta stilleto mau??

0 comments: