Monday, April 19, 2010

hujung minggu yang letih

last weekend was very tiring. sebabnye terlebih jimba..

friday was asleep dr petang sampai sabtu jam 7.30 pagi..hameekkk ko..letih sangat konsepnye..then sent da car for service..dah terlebih setengah bulan dh masalahnye..yg sedihnye..ayahanda dan bonda leh pegi berchenta maott...tak bawak hp..maka aku terkedek-kedek lah pulang naik lrt..kambengggggggggg..letih ok..dan extra panas sbb tak mandi..ngahahah..ye perangai aku bersepah..so wat..

around 11am kete siap..bermule lah sesi letih letih..dengna beli hadiah sbb ex coursemate merangkap oficemate mem buat aqiqah anaknye..memandulah aku ke bandar seri putra..jauh sialllllllllll..siap menguap-nguap aku dlm kete..nk tido takleh..kang heksiden sbb aku yg memandu..

da food was very nice even though its a bit oily..UBE Catering..ayam masak merah die sangat mantapiiiiiiiiii...rushing balik dan aku rushing ke sunway...beli belah sana sini....dan bersiap..actually nk gie Recharge..tp bosan..dan berpindah ke tempat lain..

jadi..inilah hasilnya


:: sakai sakai berjoget sambil makan calamari ring (calamari ring dah ade dlm peyut chumel::

2 comments:

Wira Nordin said...

diella..
I rasa u tak mkn kambing kot...
when dpt invi to aqiqah, kambing is the only reason not to miss...
super yummyyyyyyyy

Dark @ng3L said...

wira..
yes u r right..i mmg tak mkn kambing..dats y i said da ayam is da best..hahhaha

i penah terambik kuah lauk kambing..
blk trus migrain..muntah muntah ala2 food poisoning..seksa okk