Tuesday, April 27, 2010

hapdet

nak kene update ke..? aku seperti tatau nak update ape..sebabnye cerita yang aku nak sembang majority berkaitan hati dan perasaan..so macam tak perlu jerk aku rasekan...mcm semalam..aku dh siap taip..tinggal nk publish..pastu aku terus delete..ntah ape penyakit ntah aku tatau..

tp tadi ade kes agak klakar seram gaksla..sebabnye..aku lunch kat ofc lame ngan bebudak ofc lame sbbnye aku nk amik korset aku anta repair. time aku tengah jalan from lrt klcc nk ke ofc..aku ade prasan satu pak arab ni dgn glasses die benti dpn nando's tgk menu..pastu die jalan..aku tak sedar rupe-rupenye time jalan tu die dh dekat ngan aku..

then..tgh jalan tetibe die tanye aku.."can we go for lunch?"

terkujat mak okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....pahal ko nieh ajak g lunch..trus aku tuka mode bisu..aku geleng..pastu die tanye lagi.."do you work here?"...aku geleng..pastu die ckp pe bende ntah..aku wat bodoh jerk sambil melajukan speed kaki berjalan..pastu agaknye die fedap ke pe bende ntah..trus die ckp pe ntah aku tak dgr tp berunsur bengang dan blah..

laaaaaaaa..ape ke sakai sangat dorang nie..dorang ni agak2laaaaaaaaaaa...dulu time blaja pown aku ade classmate iran yg suke sangat kat aku..namenye Ehsan..tinggi..suke la nk dok sebelah aku..pegang pale aku..picit idong aku la..ajak gi sane sini lah..fanatik korang nieh..takut ai..

pasal korset plak..dah sebulan aku anta repair..aku anta repair girdle jerk..sbb terkoyak..aku pown tatau la cane leh koyak kannn..konsep ganas katenye..ngahahaah..td bile dh dpt balik..aku pown pakai la blk..dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

sekarang aku sedang menahan seksa dudk tegak dan senak...arrgghh...takpe takpe..janji perut flat..hahhahaha...ok..mlm esok kite eksesais belly dance utk peyut..ngahahaha..

cane nk diet weh..smlm ade orang anta famous amos..ngehehehhe...aku nak 100gm..dibelinye 200gm..

"awak mmg nak suh sy temok cam awk kannnnnnnnnnn"

ngahahha.."awak" itu tak membace blog aku..naseb..kalo tak..nahas aku panggil die temok..wakakakak...

p/s aku neves menanti sabtu..

6 comments:

Wira Nordin said...

Diella..
MY ex boss Iraqi..
mmg macam tu perangai diaorang..
Sebab rasa duit boleh beli semua benda..

Dark @ng3L said...

wira...
omg..sangat over ok..agak2 la nk approach orang..
ingat i ape..hishla..dah la pandangan mate membuatkan i takot..

dh la kaki i pendek..terpakse le kedek2 jalan laju2..ngahhahaha

Wira Nordin said...

diella..
report la dekat your 'awak' tu..
mesti dia simpati nanti..
tips utk elak middle east : dont even stare diaorg..

Dark @ng3L said...

wira..
report kat 'awak'..
ish tamaula..hanye kawan tak perlu report2..ngahhahha...

oo ye ker...bestu td dh terpandang..nk wat cane..sbb pakaiannye aneh sgt ngan sunglasses dlm klcc kot..

dot said...

pandangan mata bisu m'bunuh' mu diella...
skrg kn byk trend pukau memukau...
waspada dear!

Dark @ng3L said...

dot..
tuler pasal..risau gaks aku kan..
kang die pukau kang..jahanam idop weh