Friday, April 2, 2010

berkurun lama, ku rahsiakan..

ewah...tetibe nk kasik lirik lagu exist pahal ko cik diella..actually emosi baru stabil. sebelom ni aku seperti sakai..kang aku hapdet sume bende sedih..kang tensi plak kengkawan aku bace asik entri emosi jerk..

lagi satu sebab aku malas update sbbnye..ai bz lah sejak 2 menjak single nieh..ngahahha...balik dh mlm..tido bape jam jerk..ngan karok lagi..jimba lagi..jalan2 lagi...

sekarang aku tatau la apsal semaken menjadi jadi kegilaan karaoke nieh..nak kate sore sedap jauh sekali...nak kate pandai nyanyi lagilah hampas kelapa..tapi macam sukelah...KLMJ plak bile cakap pasal karaoke nieh..

orang banyak tanye..adakh aku memilih...(matilah lari topik)..aku tak memilih..tp biarlah berjenis..antara spesis yang aku jompa..

1. dah ade gf..tp sebok nak bermesraan ngan aku..
2. xnak kawen..tp nk aku ade dlm hidop die..
3. manjang mintak pompuan blanje..apekah...

no 1 & 3 tu aku ade maap sket la sbb kekanak bawah umo..tapi yg no 2 aku tak bleh blah langsung..tau lah ko dh kawen..tp jangan la sampai cani weh..ko hengat aku american ke..bengong..hahahhaa..

jadi kesimpulannye skang..kite happy..suke ria bersame gadis2..sbbnye jodoh2 sume tak leh pakai..baik mmg baik jerlah...tp kawan boleh la sayang oiiii...stakat nk gf 4-5 orang..akak tak layan la dekkkk...ngahahahha..

sekian entri merapu drpd aku...hah..puas ati shidot..aku dh hapdet nieh..

6 comments:

Wira Nordin said...

is shidot mention is the same shidot i know?

Dark @ng3L said...

wira..
i'm sure..describe her please..

Wira Nordin said...

shidot shamsudin..
parents celebrate anniversary yesterday..
CBN 99...Uni Malaya first college..
ARB exec...single...pakai pendakap gigi...hmmm...yeah, that about it..
sama?

Dark @ng3L said...

wira....ha....sama lah tu...
how do u knw her?

Wira Nordin said...

from uni time
sama college..even sama persatuan...
i chairman dia timbalan mcm tu la kot rasanya...
wht a small world...

Dark @ng3L said...

wira...i see..
she's my jiran sebelah since forever..n of cos my bestie..