Thursday, January 14, 2010

Premium Beautiful

ha...ape kene-mengenenye tajuk entri dengan aku..? adekah aku dealer...oh memang tidak la kannnnnnnnnn....aku adelah pengguna..

knape nak pakai..? dats da feedback dat I get when I told few people that I'm thinking of buying da corset..knape erk...sebabnye gini..my body weight senang turun naik..i dun go to da gym anymore..eksesais kat umah pown seperti malas juge..tp....penggemar makanan yang sodap sodap especially pasta yang lemak berkrim..jadinye..kite kene buat ape?

kenelah pakai corset..


at first i thought..mahal giler weh...ape barang nak kuarkan rm2000 semate mate nk nampak cantik kannnnnn...ttp mengenangkan akak tu offer instalment suke ati ko nak bayar bape tetiap bulan janji ko bayar...aku pown tergedik gedik la beli....

so far aku pakai adelah kot nk dokek sbulan...berkesan ke tak..? kalo orang yang pakai sambil jage makan sambil eksesais...cepat dan banyak la kot...aku adelah dalam 4-5 kilo...hahahahha...sikit kan...

tp kalo dah berat 51kg..pastu skang 46 kg...tak ke sume orang pown takut...bak kate kawan ofc aku...

"weh..kalo berat ko turun lagi...kitorang gali kubur untuk ko"

yeeeeeeeeee..kengkawan aku mmg sungguh cibai mulutnya..kate laki kannnnn...



tak dapat la cam aku bace testimonial..

"berat sy berkurangna sebanyak 45 kg dalam mase enpat bulan"


kalo aku yang turun banyak tu..tinggal ape..? ape pon tarak..mawar yang baru bersalin anak die kelmarin pown 2.7kg wehhh....


tapi badan memang nampak cantik with the corset..itu aku blom dapat full set lagi..aku just dapat da girdle and bengkuk..yang bra tu tadek stok katenye...

makai mende alah ni..ko kene banyak minum air..aku yang minum 2liter sehari pown tak cukup weh...siap kering2 bibir aku nie haaa....dah tak delicious dh ok...skin problem aku toksah cakapla kan....mmg asl gatal aku garu jerk merah macam kene geget orang..eh salah..nyamuk..


sudahnye skang aku kene minum air 3 liter sehari..dah mcm ikan paus wehhh....


*sambil menaip ni minum air mcm nk rak ni...drpd kol 7 pagi n skang blom kol 8 pagi dh nk seliter aku minum...


ade sesape nak beli corset nie...? korang kene tanye diri korang will power kuat ke tak...sbbnye nk pakai memang seksa la kan..1st week aku pakai tu...sampai berpeluh2 wehhh...hahahahhahaha....

ramai orang kate..pakai corset ni mmg korang tak terase nak makan pown..tp aku boleh jerk makan..mmg dasar kuat mkn kan...tp portion tu jadik sikitla...kalo pagi aku bantai nasik lemak..lunch dh takleh masuk nasik dh...kalo dulu............boleh ajaaaaaaaaaa...skang pown pagi aku mkn roti canai..lunch nasik separuh..hahahahha....


psstt...tp ade orang ckp bontot aku nampak besar sbb bengkung die mmg mengecikkan pinggang..jadi bontot aku yang mantapi ni nampak sebesar pulau pinang......hahahahahhahaha

0 comments: