Wednesday, January 13, 2010

Kiss Ass People (KAP)

This week is not a good week for me. Dengan salah faham kecik dibuat besar oleh Mr. Complicated yang suke suki nak re-think pasal relationship patplohjutakali..Asal gaduh nk re-think..pasni ko buat lagi re-think re-think ni..ko re-think la sengsorang..baik aku gi karaoke ngan Cik Nurul..


Cik nuruuullllllllllllllllll..jom laaaaaaaaaaaaaa..


woi diella..lari topik plisss...


ok..minum ayor sat...actually i want to talk about kaum kaum penjilat bontot..bak kate belekih kawan aku tu..pencium bontot cam tak hina sangat..*puake ok kawan aku tu..

when I was in cyberjaya i've already encounter with this type of people..tapi macam tak effect pown idop aku ok. sbb macam..lantak ko lah..gie keje kat sane pown cam gie jimba jimba..mane taknye..datang breakfast..keje laju-laju..gie makan biskut kat meja teamlead..*both of my teamlead in Cyberjaya adalah penyimpan makanan yang bagus..itu pasal badiuzzaman cam gitu saeznyeh..wawawawawaw...

pastu lunch...pastu buat keje laju laju...pegi pulak buat bende lain..contohnye seperti pelot pelot yayang aku..bergaduh ngan teksapot dan gd yg suke tunjal pale aku..tido kat tempat teksapot atau toilet...*tapi kalo kojo byk mmg kol 12 br blk tak sempat hip hip horey ler jawabnyeh...


then aku keje kat Advertising Company..but it was only for 3 months..so if ade KAP pown..aku tak prasanlaaaaaa kannn...mane nk perasan kalo dah hehari key in borang peraduan vochelle spiderman yang berlambak tetiap hari sampai tu..eh tapi sempat prasan bau perfume seorang AE yang sungguh meruntun jiwaaaaaaaa....memberangsangkan hari aku okkk bau die...


pastu pulak aku keje kuliketif iaitu PA cum Office Admin cum Indoor Sales cum Despatch cum segale lah..tu aku rase tadek KAP weh..kojo berlambak...tp tokang nganyam ketupat ramaiiiiiiiii.....ade yg secare keji dan ade juge secare bahan...secare bahan tu dah tentu aku naib presiden...presiden adelah belekih...sbb kalo aku ngan die..kompom byk dosa..paling cekai pown dosa aku mengate die...die mengate aku..wakakkakaka....


dannnnn...sekarang..memule aku tak berprasaan pown kat manusia manusia gini..tp akhirnya..mereka berjaya mengganggu aku..dan barulah terbukak mate aku..selame nie..since the first few months there are some people warned me about these ppl..tp aku cam..aku tadek masalah pown n aku tak penah amik port..ko buat keje ker..ko tadek keje ke..keje ko nk tolak kat sbb ko tak jage team yang berdekatan aku ke...aku tak heran pown..sbb oklah..dh dorang camtu...kite anggap jerlah yang kite ni gagah perkasa dan dorang kederat itik...wahhhhhhhhhhhhhh......puake..

tp bile dorang dah kacau idop aku...aku mule terpikir..how they do it aa? seronok ker masuk dalam golongan sebegini..? aku tak eran pown kalo orang orang gini termasuk dalam golongan disayangi kalo keje mantapi...tapi..mantap kah...wawawawaw

mantap tu kalo ko dh benti kojo pown bos ko tatappp nk tipon tanye file kat maneeeee...waahhh..sape tu...ngehehhehe....tp bos tu baek dan murah hati walaupun suke la bergaduh ngan aku tetiap ari sampai nak darah tinggi..seb bek aku tak peknen..kalo tak..terpakse induce..opppsss...hahahha...


kesimpulannye di sini..barulah aku mengerti kenape orang cukup membenci golongan KAP...sbbnye..aku dh tokono...hahhahahah....alah...bak kate nadia AF...redah jerkkkkkkkkkk....janji team yang aku jage ok...tp..dlm team pown ade KAP..tp sorang jerk..sikit ari kene lempang ngan aku baru tau..tp die gemuk weh..kang die impap aku...lalalala..

eh dah dah..cik diella...nk blk dh lagi 1/2 jam...sile get ready...wawawawaw

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Patutlah tersedak-sedak 2/ 3 hari ni ada yang menyeru rupanya. Sorrylah dear.. tengah busy berjalan sikit minggu lepas nanti dah relax kita gi karok ok....

Oh pasal manusia2 PHD ni, let it be.. just dun deal with them n dun join the stupidity kay.. muaxxx

Dark @ng3L said...

miss n...

tulah...nk join dorang..tadek mase..sy pandai..hahhahha

blog u maneeeeeeeee???

ok..jgn lupe call i kay..