Monday, September 28, 2009

Kaspersky Oh Kaspersky

ari ahad ari tue..aku gie loyat..sebabnye mak aku suh beli menatang nie


actually bukan..sebabnye..laptop die tadek anti-virus..kene plak ari raye ari tue..pakcik aku ckp encik kaspersky nie ade wat promo...ade untuk certain price leh install for 3 pc...mak aku apa lageeyy...trus la teruje...

sebelum aku gie ngambik tokang teman...aku nipon ler ex boipren yg ebat IT..malangnye aku tipon tak berjawab...aku ade beberape kemusykilan pasal menatang nie..n aku risau gaks adekah komplikated nk menginstall menatang alah nie..tp ntah ape pasal ntah..angin kus kus die sudah mai...die tak angkat tipon..

jadinye aku pown tawakal jerlah......



dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn



aku berjaya....membuat mende alah ini seorang diri..wah..terase bijak...padehal bagi orang lain senang jerk kan...pade aku yg susahnye adalah menunggu menatang nk di install...nk nk plak kat laptop aku nie haaaaaaaa....drpd petang sampai kol 8 okkkkkkkkk..die nk wat full scan...sudahnye ade 16 worm dan trojan...best kan adik adikkk...janganlah jadik penternak yang berjaya..wakakkakaka....

0 comments: