Sunday, August 23, 2009

bile gedik nak buat kuku

its already been a year since i last did my manicure & pedicure..wawawawaw..pastu tadi tetibe ingin membuat mani & pedi..actually sebab saye tidaklah boleh berpuase..jadik boleh la memakai nail polish...

my manicurist is in One Utama..tp aku malas nak gie sane..then kakak aku suggest pegi Cut Above..aiyoh sis..pening mau bayar nnt..was also thinking bout Hartamas..tapi sume jauh dan aku malas...

sudahnye aku google...wawaw..manicure pown nk google kah..wawaw...dan aku terjumpe ini..

jadinye aku yang curious ini telah membuat appointment jam 1.30 petang...

about da place...oklah...tak ramai...cozy..n colour pown cantek cantek....

dan hasilnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........



ye ye aku tau..pepel lageeyy....wat to do...i like purple..so colour nie akan bertahan kat tangan aku selame seminggu...da minute aku leh puase..aku buang..ngehhehehe.,...lame sungguh tangan tidak berkaler...i likeeeee....

dan time aku blk jerk mak aku trus pandang tangan aku...wakakka...dan haruslah die tak bising...wawaw

ye ye...aku memang suke membetulkan tudung...shadapppppppppppppppppppppppppp....*nyorok bawah kerusi..

0 comments: