Tuesday, April 14, 2009

::Wedding di Gombak::

lepas ke sungai besi...kami ke gombak pule..wedding seterusnya adalah ex opismate kami yang merangkap ex boifren kawan aku..wawawawaw..

aku rase cam jauh sangat..al-maklumler..memule ke sungai besi..pastu ke Gombak plak..Gombak lak area greenwood sane..bile dh sampai haruslah orang pown dh kurang ramai...pengantin pown dah siap sanding dan tengah beramah mesra dengan tetamu lagi..wawawaw...

sesampai jerk..makan lagi...dan siap berpindah meja lagi..sbb memule meja yang ramai kenalan tue penuh..pastu ade orang orang yg dh abih makan pown bangun..maka kami pown berpindah tempat lah...

highlight of da wedding..ABC die sedap gilos ok....cukup segale susu dan sirap..perrgghh..aku masih terkenang kenang..tp aku takdelah abihkan semangkuk tue aku sorang..share jerk..sbbnye aku punye peel adalah..minum ABC..isi dalamnye sume aku tak makan..kalo aku makan pown stakat kacang merahnye jerlah..len len tak dapeklahhhh....

dan pengantinnye adalahhhhhhhhhhhhhhh...................


::Puan Zatul & Encik Roy::

selepas makan makan gelak gelak bersame Shamitos...kami pown menuju ke Cineleisure...lame plak aku rase tak gie sane...sebab aku tengah carik akunye sabun mandi..aku pakai TanaMera...aku rase cam aku ade nampak kat Curve..tue yang gamble ke sane..

tp before aku aku carik sabun tue..aku ade masuk Adidas dan merembat sepasang kasut..wawawaw...murah weh..dorang sale..arrgghhh...lepas tue baru misi mencarik sabun..pusing satu Curve tak jumpe...punah harapan aku...

sudahnye aku pulang dengan misi ingin carik di internet dimanekah untuk aku ketemu sama itu sabun..wakakakakka....

0 comments: