Monday, April 13, 2009

::Kahwin Lagi::

sabtu 2 minggu lepas bersamaan 4 April 2009...kami sekali lagi terpakse ke kenduri kawen rakan rakan...kali ini adalah rakan beliau ketika sekolah menengah...kenduri kawen berlangsung di Kampung Malaysia di sungau Besi..kami sampai sungguh awal...dalam kol 12 dah sampai..

sampai sampai Arfah kawan beliau dah suruh masuk umah...Arfah nie bukan pengantin..tapi kawan dorang yang ala2 tuan rumah dah aku tengok..masuk bilik pengantin pown tidak ler lame..dan seharusnye mengambik gambo ler kan....

::Bergambar bersame Perantin::


::Perantin::

dok kejap kat dlm ade awek nie lapo pule...jadinye kami pown trus menuju ke khemah mencarik makanan...sambil makan haruslah menangkap nangkap gambo kan...gelak gelak..bahan bahan...aku telinge aku rase menanah dengan nama *u*...arrgghhh...tekanan telinge aku dengar hookeeyy..tak biase gamaknye...

gambo ade beberape keping actually...tp aku letak sket sket jerlah erk...sebabnye aku jeles ngan ARfah yang tangkap gambo pakai spek tikam..spek tikam aku tinggal dlm kete...


::Sesi Vain::

di bawah nie adalah gambo gambo perantin..namenye Huda...




selepas makan..ade plak dessert cendol..memule dorang suruh stay kejap menunggu rakan2 yang lain..tp disebabkan ujan dh rintik rintik..kami pown bergegas untuk ke kenduri yang satu lagi bertempat di Gombak..

btw...kesimpulannye rakan rakan SAB beliau sangat rock..dan peramah..nak aku sebut name??? yelah yelah....Tym dan Arfah sangat rock dan best dan sangat membuatkan aku rase terhibur dengan lawak kekurang hajaran korang..

0 comments: