Thursday, April 16, 2009

Cap Square & Maju Junction

lepas kenduri Has..kitorang ade agenda..takdelah agenda penting pown..hanya ingin memberi sokongan moral kepada seorang rakan...dimanekah kami menuju...?? cheng cheng cheng..


::teringat plak aku di kala pepagi zaman persekolahan memanjat tangga AIA yang dh tadek tue::

::yesza...kami berada di Cap Square::

saje jerk aku nk nengok keadaan cap square di hari ahad..ish..mati terus siut..90% of da kedai tak bukak...times bookstore pown tutup..apekah??? TGV bukak lah..tp citer yang ade pown cam ala-ala jerk..huuhuhu..

::Sempat jugak aku posing::

pusing kat bazaar tak lame...yang lame adalah berjalan nengok Pameran Art kat dalam Caps Square..tue ade gaks yang menarik..yang aku tak pahamnye lagilah banyak..wakakakk..terserempak pule ngan parents kawan aku yang bukak gerai kat situ...ishla...

sesambil nengok gerai tue..ade jugak yang ini..


tadeklah nyanyi nyanyi ker ape..hanya bunyik musik saja kat atas tue..sempat jugak aku merembat selai t-shirt..wawawaw..dasar memang suke membeli kannnnnnn....wawawaw...

aku tadeklah membeli pown kat kedai member aku tue..sebabnye kan ker ari tue kat SOHO aku dah tempah satu...mampos nk beli lagi..wawawawaw...bile ujan dh start nk lebat jerk kami pown ingatkan nk trus pulang..

pastu aku teringatkan sabun yang aku carik tue ade di jual di Maju Junction...jadinye ke sane lah kami..seb bek dekat...sambil mencarik tetibe ade roang ternampak ini...

::Aneh kan::

rupenye T nye tersenget..wawawawaw..ingatkan ade kedai nk tiru Pizza Hut...upenye same...T die jerk yg tersenget...wawawawaw...lepas dpt sabun..trus lah pulang tp sempat terpit stop di Pavilion dahulu untuk minom petang..wawawawawaw


2 comments:

Yours Truly ... XOXO said...

Owh babe!! da kurus!!
Caya ler... ;P!

Dark @ng3L said...

dah kurus ker.....
time kaseehh..
nie yg sayang lebih nie