Tuesday, March 3, 2009

::Royce::

hari sabtu semase jalan jalan, seorang encik telah mengotakan janjinya dengan membelikan aku sesuatu yang menjadi pojaan hatiku...dan dia juga sempat merembat untuknya juga...

::ini untuk diri sendiri::

yang dihadiahkan untuk aku haruslah aku simpan sampai hari ahad..sebabnye aku tunggu bile aku bebetul teringin nak makan..baru aku bukak menatang itu...hari ahad aku lunch sket jerk..dan tentunye aku dah terbayang hadiah itu...haaaaaa....nie aku punyeeeee

::Nak tengok dalamnye??::


::nampak macam tak lazatkan::


::Amacam?? Mau??::

tak dapat jekkkkkkkkkk...nie aku punye...sungguh lazat ok...aku diperkenalkan kepade coklat ini oleh kawan seopis pakcik...kawan die nie kalo rekemen makanan mmg lazat sungguh..tadeklah yg tak lazat...

menatang nie cam..ish aku tak reti lah nak sexplain..bile makan orgasm okkkkkkkkkk.....korang nak gie beli sendiri kat dalam ISETAN KLCC...atas skali...dekat ngan supermarket die...name kodai adalah ROYCE..

Perhatian: sile beli sendiri ye..jgn mintak plak kat pakcik aku tue....die dah ade gopreng...time kasehhh....

4 comments:

Sabby said...

kalau aku mintak kat pakcik n kat kau sekali boleh ka..??? ahaks!!

Dark @ng3L said...

sab..
oh nak mintak blanje ye..
bleh bleh..nnt kalo kite ade leting leting 3 orang kat klcc nnt kitorang banje mkn sesame okeng..??

Radin Hairi said...

bukan saje leh leting 3 orang, macam2 lagi leh wat 3 orang...

wakakakakaka

Dark @ng3L said...

ha'ah..seperti tengok wayang...bf aku bayar..

shopping bertiga..bf aku bayo..

makan..bf aku bayar...

ok..???