Thursday, March 5, 2009

::Pagi Yang Menganginkan::

*perhatian: entri adalah penuh carutan..blah kalo tak sanggup

weh sual..ko nampak kan aku tengah duduk depan mesin fotostet merangkap scanner merangkap printer merangkap fax machine tue..

ko ingat aku dok depan mesin tue wat per..modelling..? dh tentu aku tengah wat keje...tanyelah aku dulu sebelum ko menekan pape butang kat situ sampai melambatkan keje aku lah babi.....

jangan nangis kalo lepas nie aku main lempang muke ko buta dalam ofc....aku maki tue dh cukup baik...

sile beradab apabila di opis ye.sekian terime kasih...

4 comments:

Radin Hairi said...

huish...sabo ye...

tepuk-tepuk belakang kasi tenang

Dark @ng3L said...

time kasih...royce lapannnnnnnnnnnnnnnn..tq

Mrs. Alexis said...

Dear, nampaknya kita menggunakan mesin fotostet merangkap scanner merangkap printer merangkap fax machine yang sama even I do have my own HP printer.. rasa macam best jer berjalan2 ke dept lain tu.. hahaha.. chill out

Dark @ng3L said...

n..ngeheheh..tq tq tq