Wednesday, February 4, 2009

::Taman Tasik Shah Alam::

Sabtu lepas...berjalan-jalan lah iciku dan icileb..ha...apekah itu...rahsie...wawaw...berjalan-jalan menghabeskan waktu sementare menunggu untuk agenda seterusnya...

dh name berjalan-jalan kat taman..haruslah tangkap gambo kan...

woi...apsal aku nampak pendek nie...ko sabotaj aku ye..? eh..ker aku memang pendek weh...?

::feeling harus lebih ye kawan kawan...::

::posing ini nampak bontot aku besar..tue henbeg ooooookkkkkkkkkk::

::aku letih dan mencarik kekuatan nak lepaskan jambatan kayu ade 2 kat depan aku tue...sialan::

::cak....nak pakai kotak atas aku tak sampai...terpakse ler menunduk sket..::

pakcik..bile nak pegi taman lain plak tangkap gambar...

6 comments:

Radin Hairi said...

aik...suke plak ye gi taman ni ek?

Dark @ng3L said...

sukelah..leh jalan jalan...
leh sembang sembang...

senamanla bijak...
sbb tue kuwus..

wakakkakakaka

gary said...

mcm citer hindusetan!

wahahaahahah

gary said...

ei! bila mau tawen?

Dark @ng3L said...

boboy...
aku kan feeling rani mukerjee..wawaw
tawen..? tanye orang yg nk kene kuarkan duit hantaran plissss

RhyZe said...

hehehe.... nice pics!! orang tak tgk laa muntot2 tu.... cantek jer... si encik awak ni dah ley join rishi jr ni... hehehhehe....