Tuesday, February 3, 2009

::Apabila Ade Tukang Bayar::

semalam aku kuar ngan kad kredit bergerak..wakakaka...actually smlm pepagi bute sedang warga KL sedang nyenyak tido sebab cuti hari wilayah...aku terpakse bangun untuk ke LCCT...sebabnye...aku kene anto big boss..selalunye kalo kene anto ke ape ker...die bawak n balik baru aku bawak..

so dlm pemikiran aku..boleh la titun...tp tidakkkkkkk...ntah ape angin bermanje ntah bapak aku tue suh aku bawak kete...eeiii...ngantuklaaaaa...tp aku bawak ler jugak..die simpan tenaga..tujuan die naik kapal terbang sebab nak pegi melawat kawasan...sungguh pack aku tgk agenda die..sesampai dh menebas rumput...selase dan rabu pown menebas rumput lagi..hari tak menebas hanyelah hari khamis..pape ntah...mesti tak sorping untuk aku...dem..
sesudah nganto nye..aku ingat nak bekpes kat situ..skali orang punyelah ramai..sialan..pepagi dh ramai2..im not in da mood dengar orang bising2 pepagi buta nie...trus la aku ngan mak aku balik umah...amik barang bagai..kami menuju pule ke Damansara nengok opah...
aku bukan nak citer pasal menatang nie sume..aku nak citer pasal...memandangkan aku bawak kad kredit bergerak nie berjalan..haruslah pakai itu kad kredit...wakakaka..aku nak beli serum...ari tue aku dah berkenan...tp duit tarak..nie ade duit mak aku...wawawaw..aku pau ini


wawawaw...ingatkan itu sahaje...pastu berkenan pule yang ini...



rembat skali lah kan....wawawaw...aku nak pakai duit aku beli body scrub for men tue jerk...aku nak bagi kat pakcik aku...wawawaw...

aku lom test agi pakainye ape rase...aku dh try pakai aku bitau nye....

0 comments: