Saturday, January 31, 2009

::Masak Lagi::

hari khamis aku masak lagi..sementare mood malas makan luar nie bermaharajalela...kenelah aku masak..sebab mak aku balik keje lambat dan die penat mau masak sorang.ikotkan ati die...memang makan luar..tp aku malas..aku lah kene masak ye...

ha...ini nak masak ape nie erk...



ade cili api...ade kunyit..ade cili ijo dan tomato...dan juge ikan selar..*ikan kumbung sume mate merah kat juso...yang tadek dlm nie hanyelalah santan....jadi..aku nak masak ape..?

aku wat masak lemak cili padi ikan kembung...wawawaw...best tak....

dan hasilnya adalahhhhhhhhh


kurang pedas sebab mak aku tak kasik wat pepedas...kang pak ajis marathon gie toilet..payah katenye....abih jugak...wawawawawaw....

gielah wat sendiri ye...oppss..lupe...mak aku suh letak asam keping...aku campak 2 jerk..die kate kasik masam sket br sedap...yelah kottt...

1 comments:

Mrs. Alexis said...

Darl, I tengah sakit.. cook for me please