Wednesday, January 21, 2009

::Kopitiam::


pada hari isnin lepas...aku perlu jumpe encik untuk die pulangkan cepek mate itam agogo aku dan kapit rambut yang tersembunyi yang dijumpai oleh ibunya...kapit rambut tue jenuh la kami mencari kerna ilang di dalam keretanya tapi tak jumpe..bundanya naik kete die trus jumpe..ajaib..kapit rambut aku nie sabotaj aku nie..


*bagi yang tak tau...aku nie jenis memang forever ilang barang di dalam kete..sesape penah jadi penumpang tetap kete aku dulu amat arif tentang ini..aku penah ilang rantai..jam..getah rambut di dalam kereta..ku ingatkan dalam kreta sendiri jerk..upenye dalam kete orang pown tabiat tue jadik juge....wawawawaw


cepek mate agogo dan kapit rambut kesayangan hanyelah alasan..padehal godiknye lebey...tetapi pakcik aku feeling 3some...jadinye kami ke Kopitiam Yap Kwan Seng..


*selingan...Ikenai Taiyouuuuuuuuuu...(lagu berkumandang di windows media player..sambil kaver line joget bontot )


sampai jerk..aku dah berebut suh order makanan sebab aku lapa..aku order tuna toast dan curik mereka punya butter kaya toast..lapa lagi aku ingin order half boiled egg dan nasi lemak ayam..dengan perjanjian makanan2 itu dikongsi 3 orang...dan pakcik order roti sejuk panas ape ntah aku tak ingat..tapi badd mengexplainkan teori roti sejuk panas itu...
sudah nye...aku abehkan tolo dan nasi lemak..muahahahahha...gergasi 2 orang hanye abihkan roti itu sajorkk...wakakkaka...dan aku baru sedar pakcikku lapa juge..oppsss....
dalm banyak banyak....tolo penjadi model menan yang baru...


::Tolo sapekah di dalam mangkuk ini?::

5 comments:

Mrs. Alexis said...

;) it can't be yours rite,? Hahaha, hello dear

Dark @ng3L said...

n..
of cos its not mine...kalo i ade tolo i ngorat u dh..
wakakakakakka

Mrs. Alexis said...

Babe... er kalau tak ada pun still boleh mengurat kan kan. Hahaha..

prebetsabu said...

tolo ayam lah..!!

huhuhuuh hukhukhuk

Dark @ng3L said...

n..
nk i ngorat ker..
wawawaw....hikhikhikhik..*tetibe tergelak gatal..

prebetsapu..
ye ker tolo ayam...???? sure???