Thursday, January 22, 2009

::Dinner Opis::

jumaat lepas ade annual dinner opis...aku pegi..siap beli baju baru ok..sebab tema nye adelah red..white..black...dah tentu tentu aku tadek baju merah kan...sape nk pakai merah..setelah berjalalan jalan di bangsar village dengan adik sedare aku, dapatlah satu baju yang mempunyai all da 3 colours...wakakakkakka....best best...kopak gaksler duit yg mak aku kasik khas untuk beli baju itu..wakakakkaka....duet sudah habis maaa bayar itu dan ini...

arrival dalam kol 5.30 on friday...aku kol 5.45 baru terhegeh nak kuar umah sebab aku ketiduran...ketiduran kah..bukan memang ko nak tido ker cik diella oi..wakkaakka.....lepas tue boleh plak aku terlepas pintu masuk parking..terpakse ler aku mengharung jem yang hazab itu untuk pusing balik ke Crowne Plaza..wawawaw....ekceli..tadek yang menarek pown...

atur cara adalah...
arrival..
safety moment...
ucapan dan perasmian..
appetizer..
lucky draw..
game - limbo
makan sup yang menyebabkan kegatalan setelah 2 suap sebab ade crabmeat..
game - pin the donkey tail
lucky draw
dinner
game - mekap kan contestant from each table ikot creativiti
lucky draw
sesi tangkap gambo dan balikkkkkkkkkkkkkkkkkkk
aku tak menang lucky draw dan aku tak masuk pown sume gem nye...limbo sebab tetek aku akan sangkut aku gie semayang..game tue aku tak suke kene blindfold..game 3 dorang nak lelaki..
korang tengok gambo jerlah erk..aku malas nk letak caption..nie bukan sume..aku terpakse tapis atas sebab sebab tertentu
















0 comments: