Sunday, November 16, 2008

::Redbox Pavillion::

Lepas keje aku bergegas pulang ke rumah dan bersiap...takdelah cantik cantik mane pown..kalo time single dulu aku leh jerk suke suki nak pakai ape..dulu aku jage ati aku jerk...tp skang byk sgt ati aku kene jage...

aku sampai sharp kol 8...Farewell untuk aku..aku jugak yang buat booking segale...memangler aku kene sampai awlkan..All da bosses mmg dah cakap akan sampai lambat..mmg sangap ler aku nunggu bebudak nie sampai kan...takkan aku nak nyanyi sengsorang...yang mamat jage bilik tue kekejap masuk nengok2 kan aku..concern sungguh mamat itu...concern ker jatuh chenta bang..wakakakka...verangan pompuan nie..


ini adalah aku yang kesangapan menunggu makhluk makhluk yang aku konfirm memang melayu sbb mereka sungguh berjanji melayu...akhirnya 3 ekor sampai jam nak dekat 8.45 mlm...dem lah korang...dorang sampai aku nyanyi dulu lagu Mamma Mia...terkenan dah aku dek penangan cerite itu...

pas nyanyi aku gie amik makanan dan ratu karaoke ini pulak yang amik alih..

::Nadia::Linda::

lepas dorang datang..muncul pule Aida n A'An...teime kaseh ler datang erk...sume menuju terus ke buffet..kate lapa...buffet mmg ler meriah kan..ngan odang..oyster..spaghetti..ketam..macam-macam..rm60++ sekepale ok...


::aida::A'An::Ardy::

::Aida::Diella::

::Shazman::A'an::


sekali bile bos-bos sampai tetibe cam bilik tu penuh sangat ler plak..cam tak cukup ruang untuk bergerak..wakakkaka...

::En. Mohtar::En Ali::

tetibe one of die nye staff datang suh tukar bilik besar..must be our MD yang nak bilik besar la kot...bilik yang ade toilet skali kat dalam..takyah dah kuar kuar gie toilet...wawawawaw...pastu..sambung nyanyi aa..ape lagi..memandangkan pas ni dah tadek nk karaoke ngan dorang..aku dera one of the bosses nyanyi Senja Nan Merah ngan aku..sape penah nyanyi lagu nie..taulah betape seksanya nak nyanyi part awie tue..wakakkakaka..acara makan makan dan nyanyi pown bersambung


::Azfa::Nadia::Aida::

::En Hamid::En Zaki::A'An::En Mohtar::

::Diella::Nadia::

::Nadia::En Mohtar::

naru aku prasan..gambo bos aku tadek rupenye..wakakakka..kesian...takpe takpe..gambo die dah banyak dh..pening kang bebyk sangat gambo die...

letih gaksler aku nyanyi malam tue...dengan Flora Cinta..Dua Insan..Atas Nama Cinta..Kenangan Cinta...ha tengok..sampai lagu 4u2c pown aku bantai gaks nyanyi...lallalalala...sudahnye aku pulang jam 12 tengah malam..cukup cukup ler tue kan..kang poya lelebih payah kang...aku risau gaks..sebab aku dah bukan staff kan...kang ade kejadian tak diingini payah..malas aku nak handle bebende ngarut lagi dah..lalallalla....

Bye ForthStep Sdn Bhd

5 comments:

Anonymous said...

Dear, ni yang jeles nak upload gambar I jugak ni... tapi later2 lah.. biar kasi u tertunggu2 dulu.. erk, do you??

Next time we gather together kay.... :)

Dark @ng3L said...

n...
alaaaaaaaa...
upload la gambo..
nk tgk jugak...

RhyZe said...

aaa?? diella berenti keje?? hmm.. nmpk sangat alg lama x bukak blog... hhuhuh.. ape citer? xpe2... alg skrol down n sambung tgk citer diella k..

chewah.. cam tgk buku citer laks..

cintaboutique said...

eerrkk... dah berhenti ker?

Dark @ng3L said...

along..
esok nk masuk keje baru dh...hikhikhikhik..

dia..
dah..knape..?
nk post i ker?