Sunday, November 16, 2008

::Farewell::

Jumaat lepas is my last day in ForthStep Sdn Bhd...hari yang sungguh kelam kabut sebab aku sibuk nyusunkan file and folder so that sume orang senang carik bile aku dah tadek..tetibe petang sket bos aku plak nak ajak lepak minum..nk gie kopitiam tp tutup..

TERPAKSE ler aku pau die kat Starbuck..wakakkakaka..aku PA paling kuat pau...tp jarang pau...ade ler sesi heart to heart..die tanye aku weakness die..ape patut die ubah...aku kasik sket2 jerk lah...takdelah banyak aku bagi...aku ade pegang sket sket kate-kate..If you dun have anything nice to say..just shut up your mouth...walaupun kengkadang ade gaks terlepas..al-maklumlah kalo orang dh mintak sgt..aku bagi jerlah kan....

masuk opis..tetibe die kasik aku kotak berbalut...adiah farewell merangkap belated birthday...wakakakakaka....takkan aku nk bukak kat situ...bile masuk jerk..jeng jeng jeng...aku dapat ini..

::wawawawawaw:::

nk tengok agi..???

::lalalallala....walaupun elerjik perfume::

malamnye plak karaoke..entri karaoke..? jap lagi lah ye..aku malas...nk men gem..

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Dear, i tak allergik... I hantu perfume.. meh sedekah kat i.. hahahah

Dark @ng3L said...

n..
wawaw..i ade satu care dh...
i sembur kat baju 30 minutes before pakai baju tue..

takdelah badan i gatal2..
wakkakakaka