Thursday, November 27, 2008

::The Quarantine::

before sesi makan makan dan wayang tue...kitorang actually nengok wayang..sbb aku dah bape lame ngidam nk nengok citer ini...



mase tgh bratur beli tiket..awek penjual tiket siap berpesan agi..citer nie kamera die sangat bergoyang-goyang sampai ade orang muntah...saspen plak aku dengar kan..huuhuhuh..aku dh la memang penakot..
kesimpulannye citer die..byk terkejotkan aku dan membuatkan aku cam tutup mate jerk nengok citer die...
its about tis girl tgh shooting about a show pasal different types of occupation yg work at nite..in tis case its bomba..hoping to catch an action to make the program interesting..skali ade kecemasan...n membawak kepade building itu di seal off dan mereka mereka di dalam itu..wawawwa...apekah kesudahan..dapatkah dorang kuar..
tengok sendiri la...tp yang penting..awek tue cun sangat..waahh...berangan aku kalo dapat ngorat..oppss..lupe plak aku pompuan..lalalla....
aku byk totop mate nengok citer..darah merate-rate...gigitan merata-rata...eeiii...geli akuuuuuuu...tp best aa citer nie...

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Dear, can explain further bab gigit merata2... n bentuk serta jenis gigitan. Manja or ganas or... tp yang pasti am nt going to watch this.. if terpaksa atau dipaksa sekalipun.. ada orang yg malu kot bawak i tengok cerita ni...

Dark @ng3L said...

n..
ade orang malu,..?
sapekah itu..