Friday, November 28, 2008

::Pertandingan Meneka::

sila rujuk kepada entri ini...

awek ini telah memberikan idea kepade aku..aku nak buat pertandingan..

pertandingan meneka watak-watak dalam entri dalam blog aku..

sile beri name penuh kepade

pompuan poyot chomel
laki pelampung
laki tiang


wawaw...hadiahnye adalah..aku banje karaoke kat RedBox..jadinye..sape yg teka name tue..mestilah suke karaoke ok..barulah berbaloiii...

nie namenye dh tadek idea nk post ape..wawawawawaw...sile jawab plisss

10 comments:

Anonymous said...

saya tahu..bleh jwb ke babe..
tp i xsuke karaoke la..tukar adiah laen bleh???weeee....2 tiket wayang bleeh???hahhaha

RhyZe said...

Peserta pertama (@L0nG)

Jawapan:

Pompuan poyot chomel: Diella gorgeous

Laki pelampung: Aie hairy

Laki tiang: Emi (adik aie)

RhyZe said...

Peserta kedua (Rhyze)

Jawapannya:

Pompuan poyot chomel : Diella Aziz

Laki pelampung : Radin Zulhairi

Laki tiang : Radin Zul Emi??

hukhuk... tul ke ni??

*gla xcited nak menang.. wakakakaka

LittleHid said...

haha.. eventhough i dont sing that much!

i would like to answer this..

the lady is YOU!!

the pelampung guy is your BF

the tiang guy is your ADIK IPAR..
(eh, dah blh kira adik ipar ke? ok ok, bakal adik ipar. hehhee :P)

Mrs. Alexis said...

clueless except perempuan peyot comel.. it must be you.. :)

Dark @ng3L said...

dot..
leh tuka..tp kene bawak aku gie tgk wayang lah gitu..wawaw

along fariza..
jwapan pertame tak diterime..sbb tak name penuh..

jawapan kedua hampir name penuh..kalo tadek name pemenang along dikire pemenanglah gitu

hid..
ur answer is so chomelness..

n..
obviousla da poyot chomel is me lah kan..wawawaw

Former Rock Chick said...

ko
aie
badd

ahahahahah

Dark @ng3L said...

chris..
aku konfius...
antare badd n aie..

siapekah yg berbadan tiang weh...
ko nk bersalin nie kurang judgement tentang kelebaran ker..?

RhyZe said...

hehehe... since tade orang ley jawab ngan betul

adakah sayalah pemenangnye ittew??

Dark @ng3L said...

along..
yesza...alonglah dikire pemenang itu..wwaw..
bile nk turun kl agi?