Monday, November 24, 2008

::Mari Bersiap::

Hari Ahad aku ade agenda...sebelum kite lihat agenda apekah ia...meh join aku bersiap dulu nak...

ini adalah muke aku yang seperti sakai setelah daripada balik Curve & Cineleisure hari sebelumnye aku bermuram durja..


tapi..apabila ade keramaian haruslah aku paksa diri aku bersiap supaye tantek kan..leh jadi tantek ker kalo dah sakai begini..? kite tgk sat agi noo...


ini adalah selepas aku cuci muke..muke aku aneh sikit..lepas cuci ngan sabun..secare otomatiknye muke aku akan jadik putih..i dun know y...bukan hanye kepade sesetengah sabun..semua sabun pown jadik gini..agaknye muke aku nie pandai..die kasik aku feeling feeling putih sat lepaih cuci muke..


nie plak lepas aku dah buh segala mak nenek toner dan moisturizer kat muke nie..kan aku dah cakap..die jadik itam balik..pencuci muke aku penipu...bagi harapan palsu yg muke aku putih..dem yuh!..


dan ini adalah apabile sudah siap bedak..eyeliner..eyeshadow dan lipgloss..wawawaw...tantek ker..takde lah tantek mane..tapi leh lah untuk mak aku mengaku nie anak die..wakakakkaka...

tetibe aku feeling nk amik gambo haf...amik ko..kan ker dh nampak peknen..wakakkak...baju nie jahat ok..tp baju nie mak aku belikan time siang tue kitorang pegi sg wang..sebab mak aku prasan anak die upset..so die belikan baju 15 hengget supaye anak die tak upset upset agi...berjaye ker tak upset...upset jugak...wakkakakaka...

aku gie majlis asing asing ngan family aku..sebab before aare mat saleh..ade acare bace doa selamat...takkan aku nk samekom umah tue pakai gini..oh tidak...jadinye aku haruslah bajet bajet time supaye aku sampai dorang dh abeh bace doa selamat..

sape nk judge perilaku aku dan bercerite itu ini dengan mak orang lain dengan gambo aku gini..silekan...aku tak marah...tp..mati nanti jawab sendiri erk...aku takde kat sebelah nak tolong backingkan ko...

cop..nak tanye...pakai tudung tapi cakap cakap pasal orang..masuk syurga kaa...? habaq mai kat cek sat nooo....

6 comments:

Along said...

hahaha, entry penuh makna!

at least diella smpai lepas abes doa slamat tuh, menghormati gak ah kan.




klaka part takde kat seblah utk backingkan ko tuh, bia je dia diella, mulut cam cibai, takyah backing2!!

Dark @ng3L said...

along..
mmg bajet baeekk punya..kalo tak mau kene pelangkong ngan pak ajis..

letih kengkadang mikirkan molot orang long...saket ati ok..

Mrs. Alexis said...

Cik adik, is ok. it's alright.. you dapat pahala free free kan :)

Dark @ng3L said...

n..
when u put it dat wy..
senyum riang i..
wawawwa..
pahale free...sape tamau kan

missaussie said...

uiks.
kisah apa yang aku tertinggal keretapi ni kakak?
mari la kita bergosip hangat.
macam agak sensasi je.
saya pun pakai tudung tau kakak.
tapi saya tak cakap pasal orang pun.
huhu.
sila la bertabah ye?

Dark @ng3L said...

kikisah rahsia..wawawaw..
n of cos not u dearie...

haruslah tabah mempunyai rakan-rakan yg best cam korang..