Monday, November 24, 2008

::Birthday Party::

selepas bersiap..haruslah aku ke Country Heights Kajang untuk agenda nya...It was my niece birthday party..so..as expected..ramai anak2 kecil yang berlarian, jeriatan dan tangisan di sane sini...wawaw...

sampai sampai aku trus carik makanan...tadek yang menarek sgt pown..tapi bile fikiran kat tempat lain..ape yang masuk dalam mulut aku pown...aku telan jerk..aku dok leklok jerk sebelah mak aku sambil melantak roti jalan dan sotong kering yang ade gule tue...sambil tue aku menonton games yang bebudak nie men..

::Before the Games start::

gambo di atas tiada kene mengene ngan birthday girl..birthday girl anti sosial sket..so games games nie die not in da picture..but da boy with ben 10 with t-shirt is her brother and of cos my fav nephew..

ini ape name ntah game nye...yang aku tau..da rule is..u haf to find a partner..n da organizer will give u a piece of newspaper..so..dorang kene letak both or one feet each on da newspaper..an eventually the paper will get smaller..but quote smart tho those kids..

tis game pe bende ntah namenye..but the kids will get their turn to knock the brown paper bag sampai berkecai so dat all da kids can berkerumun kutip sweets/candy..chomel la...each kid get one shot..sangat kesian ade dis one kid..

kid: *nangis*
mother: nape adik nangis nie
kid: adik tak dapat candy (refer to the game above)
mother: la..takpe takpe...kat rumah kite byk candy kan..adik kenelah cepat sikit.barulah dapat candy..ok..(mak die sapu muke dat kid)
kid: ok (*senyum)

alah..chomel sangat ok...

::Tis is musical chair::

game nie lagilah..budak sangat competitive..oh..anak buah aku kekecik dah lucah nie...before tis game..there was a game yang organizer mintak da kids carikkan barang..sape dpt bagi barang tue dapat prize..kelam kabut lah jugak aku tolong bebudak nie...nk 50cents la..nak getah rambut la...

::syona::irdina::

nie lepas dorang men games...berpeluh melengaih dah sume kanak-kanak itu..but still i love them loads...apabile upacara potong kek n tiup lilin..barulah nampak birthday girlnye...dan tema birthday party is High School Musical 3..

::The Cake::

::birthday Girl in Red::

lepas nyanyi bagai nk terkeluar anak tekak..tiop lilin n potong kek..aku ngaco plak anak buah yang lain..

::chomel kan::

meet Iman...die melekat jerk ngan mak die..kene plak mulut ade ulcer..lagilah meragam kan...ini pown die kasik aku dekat ngan die sebab aku layan die makan ice...jadi..dapat lah aku tangkap gambo ngan die..


tapi die tamau pandang kamera ler plak..hhuhuhhu...takpelah...tgk tue..mulut penuh ice..wawaw...janji ade gambar...lepas tu aku bergegas nek semayang maghrib..lepas semayang ingatkan leh calo balik dan terus melayan ke"upset"an diri aku nie..sekali ade berite menggemparkan yang membuatkan kami sume bergegas ke hospital..kenape..?

len entri lah ye..

0 comments: