Wednesday, October 29, 2008

::My Head Messing With Me::

tetibe aku terpikir..di saat saat aku ngadap tender yang last minute nie..yang membuatkan mood aku cam haram...ade beberape bende aku nk buat tapi tak boleh buat..

1. terbalikkan sume meja kat opis nie
2. campak dokumen tender kat muke bos aku
3. maki sesiape saje yang aku tau merosakkan perjalanan hidup aku..contohnye seperti melambatkan aku pulang ke rumah..merosakkan hubungan aku dan encik dan keluarganya..membuat fitnah..bagi aku keje last menet tapi nk sekarang..

no 1 & 2 tue agak mustahil la kan...sbb tak baik...yg nombor 3 tue ade possibility aku buat jugak nanti..tp aku teringat..ler...Allah kan ade...die leh tolong aku kan...? kan? kan?

agaknye..dorang dorang nie hengat aku nie gadis gadis jalanan picisan jerk kot....waaahhh...sia-sia jerlah aku jadik tutor account untuk budak sekolah menengah dulu..sia-sia jugaklah budak klas tanyekan aku jawapan accounts walaupun chekgu akaun terpacak dok kat depan tue..

bak kate aku kepade badiu..

::BIJAKku di PIJAK peMALAS::

ker dorang nie jeles aaa ngan aku..? aku tantek sgt ker weh..? tak suke tgk aku senang erk...hhmm...takpelah..mak aku salu kate..biar orang wat kite..jangan kite wat orang...mane tau kot kot ade lagi seperti kes mase aku blaja...seorang student memintak maap kan aku sbb terlalu mempercayai rumors tentang aku..skali rupenye aku tak seperti itu....wahhhhhhh...terkesima ai okkkk....

pointless entri ini..bermaksud..aku nk period..dan...kalo dulu..aku boleh kate..

::Once you'll messed up with my life..you'll suffer in yours until you make amend::

tp sekarang..

::tuhan akan tolong orang yang ikhlas...Kalau dah bukan rezeki aku..nak buat macammana..janji sudah usaha lebih dengan saiko saket otak segale bagai...::

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Little sweet gal, that is life.. ignorance is a bliss kay. Maafkan saja apa yang orang dah buat, Insyallah u'll get stronger each day.. hugs for ya

Dark @ng3L said...

n..
tq..really need a fren rite now...