Thursday, October 30, 2008

::Dem::

hhmmm..stuck in the office..with tender..bos aku dok sedap tido..aku malas nk tido..kang aku tido tamau bgn kang..tadi dh tertido dalam kreta dh after blk drpd dinner tadi..ari nie aku seharian angin kus-kus..sebabnye..

1. emosi tak stabil
2. aku mimpi tak best..penat tido tak lena
3. gaji tak masuk lagi..aku nk beli barang
4. letih dengan orang yang berdemand tinggi last minit..demand tinggi..preparation tarak..malas nk layan

tp sesudah dinner..aku happy..knape...after i'll explain to him y..baru aku senang hati..muahhaha...lebih understanding rupenye encik nie..wakakakka

dhla..malas nk menaip...aku dh mamai nie..sudah jam 5.25 pagi

2 comments:

iznina said...

kak diella sudah abis kejakah?

Dark @ng3L said...

iza...
dah abih keje keesokan harinye jam 11.45 pagi..
wakakkakaka....

letey okkk...