Sunday, October 5, 2008

::2nd Raya::

2nd raya lagi aku kebosanan...bermalasan di rumah sampailah tengahari..sempatler aku basuh baju..angkat kain..basuh pinggang..kemas pape yang patut..memule plan aku untuk ke damansara agak awal...pastu aku terpikir..bek aku ke puchong..

sebabnye...akak sedare aku wat open house..wawawaw..aku time raye nie seperti tak dipisahkan dengan makanan ler weh.. nyangket ler nie...hikhikhikhikhik..

::Baju Untuk Hari Ini::

makan kat puchong sgt sedap..sbb akak sedare aku kawen ngan india..jadinye capati die marvelous..wawawaw..aku tibe capati ngan ayam..pastu nasik minyak ngan odang..wakakakak...rayta kali nie mmg aku blasah segale yang ade...hikhikhikhik...

selesai mkn..aku ke damansara..sbb mummy aku ade wat barbeque untuk sedare-mare..actually aku sampai awl sbbnye aku nk pass kain kebaye aku tunk adik sedare aku yg ingin pulang ke penang pade hari itu jugak..tapi aku terlupe laaaaaaaaaa...manyak sangat makanan dalam badan sampai terlupa..

da barbeque was ok..tp kalo aku chenta chenta kat umah ngan mak aku pown best jugak...other that dat...comments reserved..tp sempat membelasah seekor odang..

::Sebahagian makanan yang ada::

::sebahagian hadirin::

::Tantek tak::

jawapan aku salu terime..? tantek..pada mata dia lah..mate korang ade aku kesah ker....

0 comments: